T0mmen Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hei. Lurer på om noen har G60 skjermbredding å selge? Skal ha på G60 bredding nå, og senke 85/70mm. Så de gammle 60/40mm fjærene mine er til salgs, om noen er intressert (som ny). Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hvor mye skal du ha for 60/40 fjærene a? Hvor i Norge bor du? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Som jeg har skrevet i et annet innlegg her, så er de MEGET lite brukt. Bilen ble avskiltet i Aufust/September en gang, å fjærene ble vell kjøpt iløpet av sommer. Husker ikke dato helt. De er kjøpt hos autospar.no helt nye. Så tengte 700,- for de. Dette er da kun fjærene, selges grunner overgang til 85/70mm. TUV papirer er sefølgelig med. Men her er TUV og kvitteringer på de. Holder til i Midt Norge, ikke så veldig mange mil unna Trondheim. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Lurer på en ting. Nå som jeg har 215/40/16 dekk på min Golf II, og skal skaffe meg 85/70mm senking, og G60 bredding. Er det plass til litt mer gummi under G60 breddinga? Har skjært ut en del fra før nå, men må skjære ut mer nå som den blir enda mer senka. Derfor lurer jeg på om dere der ute har erfaring eller vet om det går med 215/40/16 dekk? Går bredderne lengre "opp" på skjermen, enn vanlige breddere om dere skjønner? Har brukt 60/40mm hittil. Takker for råd å tips;) ! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hei... Du har du demperene også eller er det kun fjærene du vil kvitte deg med??? og Har du noe annet snacks til jetta/golf??? Mvh Sl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by T0mmen Lurer på en ting. Nå som jeg har 215/40/16 dekk på min Golf II, og skal skaffe meg 85/70mm senking, og G60 bredding. Er det plass til litt mer gummi under G60 breddinga? Har skjært ut en del fra før nå, men må skjære ut mer nå som den blir enda mer senka. Derfor lurer jeg på om dere der ute har erfaring eller vet om det går med 215/40/16 dekk? Går bredderne lengre "opp" på skjermen, enn vanlige breddere om dere skjønner? Har brukt 60/40mm hittil. Takker for råd å tips;) ! Mvh Tommen Jeg hadde helt samme dekk/felgdimensjon på min gamle 16V, og der var det 80/80 senking m/g60 breddere, og der var det kappet GANSKE mye i skjermene... For å si det slik, da jeg skrudde av bredderene, så jeg at hjulbuene var skåret nesten helt av!! For å si det slik, alt går hvis man bare kapper nok, men det er ikke å anbefale... Slik så den ut med det oppsettet: Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hei. Demperne kan selges med de også, men i utgangspunktet ikke. Dempere å fjærer kan selges, viss jeg får rett pris for de såklart. Alt av papirer er med som TUV og kvitteringer samt orginal eska. Selges til høystbydende, om det er flere som er intressert. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by T0mmen Hei. Demperne kan selges med de også, men i utgangspunktet ikke. Dempere å fjærer kan selges, viss jeg får rett pris for de såklart. Alt av papirer er med som TUV og kvitteringer samt orginal eska. Selges til høystbydende, om det er flere som er intressert. Mvh Tommen Ja hva er riktig pris da ??? Send meg gjerne pm med bilder og info om både dempere og fjerer. Mvh Sl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg