Gå til innhold

G60 bredding

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Som jeg har skrevet i et annet innlegg her, så er de MEGET lite brukt. Bilen ble avskiltet i Aufust/September en gang, å fjærene ble vell kjøpt iløpet av sommer. Husker ikke dato helt. De er kjøpt hos autospar.no helt nye. Så tengte 700,- for de. Dette er da kun fjærene, selges grunner overgang til 85/70mm. TUV papirer er sefølgelig med. Men her er TUV og kvitteringer på de. Holder til i Midt Norge, ikke så veldig mange mil unna Trondheim. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting. Nå som jeg har 215/40/16 dekk på min Golf II, og skal skaffe meg 85/70mm senking, og G60 bredding. Er det plass til litt mer gummi under G60 breddinga? Har skjært ut en del fra før nå, men må skjære ut mer nå som den blir enda mer senka. Derfor lurer jeg på om dere der ute har erfaring eller vet om det går med 215/40/16 dekk? Går bredderne lengre "opp" på skjermen, enn vanlige breddere om dere skjønner? Har brukt 60/40mm hittil. Takker for råd å tips;) ! Mvh Tommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T0mmen

Lurer på en ting. Nå som jeg har 215/40/16 dekk på min Golf II, og skal skaffe meg 85/70mm senking, og G60 bredding. Er det plass til litt mer gummi under G60 breddinga? Har skjært ut en del fra før nå, men må skjære ut mer nå som den blir enda mer senka. Derfor lurer jeg på om dere der ute har erfaring eller vet om det går med 215/40/16 dekk? Går bredderne lengre "opp" på skjermen, enn vanlige breddere om dere skjønner? Har brukt 60/40mm hittil. Takker for råd å tips;) ! Mvh Tommen

Jeg hadde helt samme dekk/felgdimensjon på min gamle 16V, og der var det 80/80 senking m/g60 breddere, og der var det kappet GANSKE mye i skjermene... For å si det slik, da jeg skrudde av bredderene, så jeg at hjulbuene var skåret nesten helt av!!

For å si det slik, alt går hvis man bare kapper nok, men det er ikke å anbefale...

Slik så den ut med det oppsettet:

1.jpg

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Demperne kan selges med de også, men i utgangspunktet ikke. Dempere å fjærer kan selges, viss jeg får rett pris for de såklart. Alt av papirer er med som TUV og kvitteringer samt orginal eska. Selges til høystbydende, om det er flere som er intressert. Mvh Tommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T0mmen

Hei. Demperne kan selges med de også, men i utgangspunktet ikke. Dempere å fjærer kan selges, viss jeg får rett pris for de såklart. Alt av papirer er med som TUV og kvitteringer samt orginal eska. Selges til høystbydende, om det er flere som er intressert. Mvh Tommen

Ja hva er riktig pris da ???

Send meg gjerne pm med bilder og info om både dempere og fjerer.

Mvh Sl

Lenke til kommentar
Del på andre sider