Poffs Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 helt klart beste sperra jeg har vært borti! pga er frigjort når den ikke belastes,dvs at den er meget komfotabel og kjøre med.og den skrur seg til med en gang den får moment. denne har jeg kjørt med i to år nå og funker like bra,MEN da bytter jeg olje jævlig ofte baki klokka og!!!!griseviktig. jeg har rasa 3 aksler og en volvo sperre og en bmw getrag kasse,men true tracken er like fin:cool: bra pris detta ben are Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Fiksa til givern på min ihvertfall.. :) 500 kr for den lille metallbiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by oeb Fiksa til givern på min ihvertfall.. :) 500 kr for den lille metallbiten. Ser ikke hvilke tall som står på den jeg.. Åssen utveksling er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hei Ben are.Har du liggense for salg? bor bare 1 time ifra deg så jeg skulle hatt en.Må sjekke hvordan det ligger ann etter motorkjøp på ferdag først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Texascom Ser ikke hvilke tall som står på den jeg.. Åssen utveksling er det? Fant ut 3.54 ble for kjipt, så jeg bytta til 4.10 fra en -75 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 opp.... fremdeles rom for noen till.... Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Jeg har veldig lyst på en slik sperre, men jeg lurer veldig mye på hvor mye jobb det er å bytte... Hvor mye må jeg ha av bilen, hvor hardt er det å bytte osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by chiller Jeg har veldig lyst på en slik sperre, men jeg lurer veldig mye på hvor mye jobb det er å bytte... Hvor mye må jeg ha av bilen, hvor hardt er det å bytte osv... Bakakselen sitter vel i sju skruer?? Er ikke noe problem å ta ned den... Du trenger jo litt spesialverktøy og slikt for å bytte den da, så det er litt jobb med byttingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Har aldrig brukt noe spesialverktøy for å bytte diffen.... Går å bruke alt fra skrustikke til verkstedpresse..... Bare en tredskap for å presse ut diffklokka så du får av "forrspennet" Er siste frist for bestilling av sperre i dag... Må ha pengene på konto (3000kr i forskudd) innen tirsdag..... intr kan ringe meg på 91768562 Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg