c00p Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hva er vitsen med å stenge alle trådene? Er det ikke det et forum er for, å diskutere! Jeg mener at detta er maktmissbruk! - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 dette er et bilforum, ikke et krangleforum... - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 på ann igjen:rolleyes: 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Men når man mener at man har blit urettferdig behandlet må det vel være lov til å legge ut det? Det er jo den eneste måte å bli hørt på. - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Så lenge moddene lærer seg å behandle alle LIKT så vil vi fortsette ja! Sånn er de bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Schlasken dette er et bilforum, ikke et krangleforum... Kan ikke alle lese det Schlasken skriver her 5 ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Har lest det mange ganger jeg, Men det virker som om dere moddene er ute etter å ta paralell, det gjør meg forbandet. - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by paralell Så lenge moddene lærer seg å behandle alle LIKT så vil vi fortsette ja! Sånn er de bare! Du prøver kanskje å forandre måten forumet blir styrt ellerno? Men det er kanskje der feilen ligger. Du har ikke noe du skulle ha sagt. Hvertfall ikke på denne måten. Alt vi gjør er å rydde bort møkka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by c00p Har lest det mange ganger jeg, Men det virker som om dere moddene er ute etter å ta paralell, det gjør meg forbandet. For meg virker det egentlig motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by c00p Men når man mener at man har blit urettferdig behandlet må det vel være lov til å legge ut det? Det er jo den eneste måte å bli hørt på. Det har blitt lagt ut x antall ganger før! De fleste har blitt hørt opptil flere ganger! Alles synspunkter og meninger er hørt opptil flere ganger, og de fleste på forumet har vel gjort seg opp en mening ang. denne saken. Ingen vits å diskutere det videre. Saken burde være ferdig diskutert for lenge siden. 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by c00p Har lest det mange ganger jeg, Men det virker som om dere moddene er ute etter å ta paralell, det gjør meg forbandet. Å det virker for meg at paralell er ute for å sabotere ??? Jeg liker å se filmene hans osv. Men mener han kunne ha spart seg for all drittslenginga.. Et bilforum er vel for bildiskusjoner. Hadde virkelig ikke tenkt å blande meg i noen av disse diskusjonene men sånn vart det ikke. Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Code-Man Jeg liker å se filmene hans osv. Men mener han kunne ha spart seg for all drittslenginga.. Et bilforum er vel for bildiskusjoner. Hadde virkelig ikke tenkt å blande meg i noen av disse diskusjonene men sånn vart det ikke. Veldig enig med Code-Man 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Det var så så stille og fredelig her også måtte paralell komme tilbake igjen. Alle de postene han har srevet i andre sine tråder er bare negativ drittslenging.. :rolleyes: Siden oppførselen ikke har forandret seg(det er jo det som er problemet), så foreslår jeg at du finner deg en annen hobby :) Samle på frimerker eller.no "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 DETTA EKKE NO TEMA... han har truet med å banke opp folk her. den som synes at det er ok kan gå stille ut døra nede til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg