Gå til innhold

koble lys på dørbryteren

Ranger emnet

Fox

Anbefalte innlegg

Har fått noen innsteglister med lys som jeg skulle fått koblet via dørbryteren. Hvordan gjøre dette enklest? Instruksjonene jeg fikk med sier meg for det meste at rød er pluss og svart er minus. Som om det var en bombe. :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en ide på hvordan den skal gjøres. Bryteren i døra tror jeg er rett til jord. Så må jeg dra kabel til ett eller annet pluss punkt. Ide til hvor stor sikring jeg bør ha? Sikring er must om jeg ikke setter den inn på en annen kurs. Hørt flere som har rett og slett driti seg ut på det ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fox

Tror jeg har en ide på hvordan den skal gjøres. Bryteren i døra tror jeg er rett til jord. Så må jeg dra kabel til ett eller annet pluss punkt. Ide til hvor stor sikring jeg bør ha? Sikring er must om jeg ikke setter den inn på en annen kurs. Hørt flere som har rett og slett driti seg ut på det ;)

Stemmer det:)

Hvis det bare er kupelys som skal gå på den nye kursen du mekker til, så ville jeg nok bare skaffet en sikringsholder og en 5amp sikring...

Lykke til!

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider