Gå til innhold

Svart alfa Romeo 156 sett i målselv kommune

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

Den var veldig spes,hadde 17" felger,var senka litt,hadde en liten hekkspoiler fra novitec og effekt anlegg fra supersprint.

Når en så sjelden bil står på en plass der det bor ca 1000 folk på,må man jo spørre,går også en "billig" ferrari der,tror det var en 308 eller noe sånt.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke nødvendigvis det, men det er ikke så vanskelig å bli irritert når han kommer og prater om Alfa i hver eneste post nesten.. greit nok at han liker merket, men det bør være grenser..

Og hadde du sagt det du sa i andre post, i første post, så hadde kanskje ikke MSpeed sagt det han sa.. når du bare spør om en Svart 156, så kan man begynne å lure..

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mann eller dame som eier den?Var inpå statoil når den stod utenfor så var det en dame i kassa,hadde tenkt å spørre om jeg kunne få se litt nærmere på den,men orka ikke når en dame stod der.hehe...

Bor hun/han i nærheten av øverbygd,vet du det dusico?

Vet du eventuelt noe om denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare sett den stå utenfor en dobbeltgarasje v/et hvit hus, mellom statoil og divisjonsbygget (mot fotoboxen).

på veien bak hovedveien.

vet ikke noe om den holder til ved øvrebygd nei.

har bare sett den der et par ganger,

eneste jeg vet om den, er at den har den fineste fronten som jeg har sett på en nyere alfa.

er det foresten noe spes. ved den?

så liksom litt anderledes ut?!

har jo som sagt bare sett fronten...

må være en som jobber i forsvaret tror jeg, ca.80% av befolkningen her tror jeg må gjøre det.....

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!tusen takk for svar,var ikke noe spess med den nei.Den er bare så pen original :D

Men hvor bor du?

Skal sjekke om den står der neste gang jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider