Gå til innhold

Volvo Deler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

skal høgge en 245 i nermeste fremtid, noen som trenger noe?

bilen er komplett bortsett fra

-støtfanger foran

-h-hovedlampe

-h-bliklys (har mange blinklys liggendes så er ikke så farlig)

ting som er verdt å nevne..

-komplett motor-rom selve maskinen er en b21A tror jeg, ser sånn ut

-svart intreør (fører stolen er ikke bra)

-som nye baklamper.

-vinduer rundt hele bilen

-eneste som hørtes litt dårlig ut i motoren var starteren, innslaget drar sagte tilbake høres det ut som.. men har en liggendes hvis noen er intressert.

bare å legge inn bud på ting dere trenger har alt, mer eller mindre

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Morten mk1

Trenger h+v spindel med bremseskiver og kaliper til 240. Evt komplett forstilling med travers, tannstang, bærebruer og spindler med kalipere. Trenger ikke dempere og fjærer!

Kom med tilbud!

mostheim@online.no

det der blir tungt å sende i posten! jeg bor på hønefoss, så hvis du får henta kan vel ting ordnes.

skal du ha med eller uten fjærbein?

mye jobb å demontere,

og hva trenger du. MÅ du ha med travers,bærebruer, spindel, fjærbein med tilbehør og tannstang?

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på brandbu så det er ikke noe problem å hente, spørs på tilstand og pris! For å si det enkelt så trenger jeg komplett fjærbein uten fjær og demper. Skal bygges om til coil-over for 40mm bilstein innsats. Men for å gjøre det enkelt kan jeg ta hele fjærbeinet med undre bærekule. da er det 3skruer nede og tre skruer oppe, så er beinet løst. Trenger koplett forstilling til senere prosjekt, men dette haster ikke. Er det servo på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider