ragua Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hvordan får jeg tatt av speedometer, turteller og alle disse nålene på instrumentpnanelet? Har ikke lyst å bryte å bende på noe. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 hmm veit det ikke er samme bilen, men på min så måtte du først ut med hele boksen, veit ikke om du har tatt den ut så viss du skal ta den av så løsne deksel rundt det, også må du sikkert inn med handa fra unsiden (skru av deksel under ratt) og finne et hull til å få handa opp bak instrumentet og løste wire og ledninger, viss du ikke kommer til framante med en gang... også når du har tatt det ut så begyner du bakers på selve boksen og skrur deg mot glasset, og viserene trekker du av med en gaffel :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg