Code-Man Skrevet April 20, 2002 Rapporter Share Skrevet April 20, 2002 Noen hær som har erfaring med disse dekka ???? Dei er jo rost opp i skyene på no.teknologi.bil folk påstår at dei er bedre en dekk som koster d dobbelte.. Dette blir interessangt.. Uansett så vart dei bestilt i fra Sharif i går.. Håper dei og felgene mine kommer snart.... :) Skal bli godt med sommerdekk.... ;) Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet April 25, 2002 Rapporter Share Skrevet April 25, 2002 Tviler litt på at de kommer med det første. Etter det jeg har hørt så er eneste mulighet å hente de hos sharif. Lover og lover men de kommer aldri. Frode Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet April 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2002 Har hørt rykter om ta ja.. Å liker det mindre godt.. Men det er lov å håpe:rolleyes: Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 25, 2002 Rapporter Share Skrevet April 25, 2002 De fungerer bra på RS2'n Kjørte jo ifra en Impreza med de :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Jeg syntes de er litt glatte på våt asfalt, kjører med Michelin Pilot Sport nå, en helt annen verden. -- Orb Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg