Gå til innhold

Trenger hjelp på en 245 L!

Ranger emnet


HPfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by HPfreak

Nei ikke enda! Har ikke hørt mer ifra han som har den nå! Og ikke har jeg pengene enda heller! Men sier ifra hvis den kommer tilbake til meg!

 

Penger er no dritt! Egentlig... :D

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet reklame greie fra Volvo anngående disse likbilene og her står det at de enten kom med M45 girkassa (4 trinns manuel) eller BW55 girkassa (3 trinns automat) Det står ikke om noe annet her enn det og at dem kom med B21A motoren! Men vil dette kanskje si at jeg da kan sette på en M45 kasse og annen motor lett? Ser da ut på det at det skal gå om hverandre da! Mulig jeg er skikkelig på bærtur nå!

 

Men uansett så skal jeg purre på han figuren i morgen om å selge den til meg! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Ah crap! Håpet jeg slapp lett unna nå! :(

Men men, det gjenstår å se om han vil selge eller ikke da!

Men har ingen planer om å bli ferdig til sommeren med den heller så har god tid!

 

 

jeg kan høre med en kamerat som jobber som bilopretter, mulig han vet hva som går om hverandre. men hvordan er størrelse forskjellen på girkassene? ( utvendige størrelser )

er jo mulig de går rett på.

 

Lykke til Kamerat!

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen aning om disse går om hverandre! Har aldri hørt om den automat kassa før! Men tenkte jeg skulle stikke innom Volvo og høre i dag!

 

Takker for det! Få kjøpt den skal nok gå for vi har avtale om at jeg skal få tilbud om å få kjøpt den først da han skal selge den! Men han får aldri bestemt seg! :rolleyes:

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at likbilen er lengre enn en vanlig 245 vel??

Derfor vil ikke vanlige mellomaksler passe?

 

Er jo bare å forlenge den!

 

Men, da bytter du like gjerne til en skikkelig kasse og en skikkelig motor.. Så må du ha en kiste baki, med plexiglass og anlegg inni :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså se bort i fra at det er en likbil.

tenk deg en vanlig 240 som det sitter automat gear på, hvis du skal bytte girkasse på den så må du også bytte mellomaksel, fordi avstanden mellom girkasse og bakaksel blir forskjellig ettersom hvem girkasse du har..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaButcher: Hadde tenkt på det da jeg hadde den og hadde en lik kiste for hånd men han skulle ha så mye for den!

Men han som eier den nå har tatt ut alt baki og nå er det helt tomt der! Så tenkte på å Sette inn noen bakseter, for festene er der. Og den er forlenget mellom sjafør setene og baksetene så plassen blir drit digg bak!

Så kanskje et lite kjøleskap og reise tv der! :)

 

Men skal jeg bytte mellom aksling så blir det nok noe fetere motor og girkasse ja! Ikke noe vits i å sette inn samme som er der nå! Det blir litt for dumt syns jeg!

Skulle hatt en bra turbo i den da! ;)

Men så var det de føkkings pengene da! :( :( :(|

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår