Gå til innhold

Mazda RX3 . Importering?

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Heisan.. Er veldig hipp på en rx3, og derfor lurer jeg på om noen guru'r her vet om det er noe å tjene på å importere en bil.. Og hvor det evt. er lønnsomt og importere fra.. Feks, om det blir mest lønnsomt og importere fra tyskland, eller evt. japan og få den ombygd til venstre ratt..?

Hadde vært kult om noen hadde innspill til dette..

Btw, noen som vet om noen gode info sider, angående RX3 ..?

Mvh Jeb

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Heisan.. Er veldig hipp på en rx3, og derfor lurer jeg på om noen guru'r her vet om det er noe å tjene på å importere en bil.. Og hvor det evt. er lønnsomt og importere fra.. Feks, om det blir mest lønnsomt og importere fra tyskland, eller evt. japan og få den ombygd til høyre ratt..?

Hadde vært kult om noen hadde innspill til dette..

Btw, noen som vet om noen gode info sider, angående RX3 ..?

Mvh Jeb

Skal du bygge den om til høyre ratt? tror jeg foretrekker å sitte på venstre side jeg mene :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på importere en rx3 selv, leter litt rundt om, Å skaffe ombygningssett et visstnok ikke så veldig vanskelig sier de. Har selv allerede skaffet meg ett. Etter det jeg har funnet på nettet er det mest utvalg i japan/australia/new zealand. Der er det generelt lite rust på bilene også. Har funnet ett par biler i australia, men har værdt for sent ute hver gang. Ikke så ett å skaffe seg disse bilene, er populære, og få.

FOr min del blir det mest sannsynlig fra new zealand eller aussie, da faren minjobber der nede og kan ta seg en tur å se på bilen når jeg finner en, så jeg ikke kjøper katten i sekken...

Frakt for en bil er ca 10000,- derfra.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MazdaLaVista

Lurer litt på importere en rx3 selv, leter litt rundt om, Å skaffe ombygningssett et visstnok ikke så veldig vanskelig sier de. Har selv allerede skaffet meg ett. Etter det jeg har funnet på nettet er det mest utvalg i japan/australia/new zealand. Der er det generelt lite rust på bilene også. Har funnet ett par biler i australia, men har værdt for sent ute hver gang. Ikke så ett å skaffe seg disse bilene, er populære, og få.

FOr min del blir det mest sannsynlig fra new zealand eller aussie, da faren minjobber der nede og kan ta seg en tur å se på bilen når jeg finner en, så jeg ikke kjøper katten i sekken...

Frakt for en bil er ca 10000,- derfra.

Okey.. Hvor er du leter hen? http://www.mobile.de/ ?

Hvor mye regner du med det vil koste for ett pent eksemplar, inn til norge med toll og alt? Hvor mye vil du spare..?

Hvis du får noe mer informasjon så ifra..

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider