Qee Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 HER FINNER DU DEN Vet ikke om noen har sett den, men synes det var en rimelig god reklame. Spenstig og nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 så den på tv2 i mårrest den va jo litt kul da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 fikk den akkurat ikke med meg i går når den gikk på tv.. kult noen fikk mekka den inn her på forumet..hehe :) den var jo ikke så dårlig nei, den var jo rett morsom..hehe :) bra de kan lage reklame dissa franskmenna da..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Lurer på om jeg kan montere noe slikt inn i min bil... Kanskje som et tillegg til DEFA fjernstyrt sentrallås med alarm. Kan styre den fra avstand... Hvor mye kan det koste tror dere? Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Dem har alltid vært flinke til å lage spenstige reklame filmer, dem har vel til og med kjørt på den Kinesiske mur, mot at dem pussa opp strekka dem kjørte på ;) ! Bilen er vel noe av det sprekere (ikke motormessig) som har blitt levert av små biler i det siste også. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Litt morsomt at artisten som spiller i sangen også er fransk (!) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 flere som syns den bilen ligner på en honda crx fra bakvinduet og akterover eller?? greier lissom bare ikke å la være å se den likheten..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 haha:D Den er helt konge! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Spenstig reklamefilm. Faktisk en av de beste reklame-filmene jeg har sett må jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg