waxman Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hei. Jeg har en Toyota Camry -89. I denne skal jeg ha en JVC-spiller, men den originale spilleren er LÅST fast? Den er skrudd fast på begge sider, og Toyota skulle ha MYE penger for å få den ut. Flere som har hatt problemer med originale spillere i Toyota'n sin? Vet noen forresten om det sitter plugger klare bak spilleren, eller må jeg frem med kabelsko og tape? Skal #/)(¤ ikke være lett å sette inn en forbanna CD-spiller i bilen! Skulle det tilfeldigvis være noen i Oslo-området som har lyst på et lite 'oppdrag', ikke nøl med å sende meg en e-mail på wax@fattiglapp.com Takk :D Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by waxman Hei. Jeg har en Toyota Camry -89. I denne skal jeg ha en JVC-spiller, men den originale spilleren er LÅST fast? Den er skrudd fast på begge sider, Stemmer at den er skrudd fast på sidene ja... Originally posted by waxman og Toyota skulle ha MYE penger for å få den ut. Hmm..ikke bra... Har du fohørt deg med noen lokal bilstereosjappe da? En annen ting er at dette ikke er spesielt vanskelig å få til selv da :) Originally posted by waxman Flere som har hatt problemer med originale spillere i Toyota'n sin? Kjenner til "utfordringa" ja :D Originally posted by waxman Vet noen forresten om det sitter plugger klare bak spilleren, eller må jeg frem med kabelsko og tape? Om det er den originale spilleren så trenger du kun denne: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=870 for å slippe å "klippe og lim" kablene :D Originally posted by waxman Skal #/)(¤ ikke være lett å sette inn en forbanna CD-spiller i bilen! :D Du kan trøste deg med at spilleren din sitter MYE bedre fast på denne måten... :) Originally posted by waxman Skulle det tilfeldigvis være noen i Oslo-området som har lyst på et lite 'oppdrag', ikke nøl med å sende meg en e-mail på wax@fattiglapp.com Takk :D Du kan jo stikke opp til Trondheim en liten tur så skal jeg gjøre det egenhendig for deg :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg