Gå til innhold

Original Toyotaspiller skal ut!

Ranger emnet

waxman

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Toyota Camry -89. I denne skal jeg ha en JVC-spiller, men den originale spilleren er LÅST fast? Den er skrudd fast på begge sider, og Toyota skulle ha MYE penger for å få den ut. Flere som har hatt problemer med originale spillere i Toyota'n sin?

Vet noen forresten om det sitter plugger klare bak spilleren, eller må jeg frem med kabelsko og tape?

Skal #/)(¤ ikke være lett å sette inn en forbanna CD-spiller i bilen!

Skulle det tilfeldigvis være noen i Oslo-området som har lyst på et lite 'oppdrag', ikke nøl med å sende meg en e-mail på wax@fattiglapp.com

Takk :D

Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by waxman

Hei.

Jeg har en Toyota Camry -89. I denne skal jeg ha en JVC-spiller, men den originale spilleren er LÅST fast? Den er skrudd fast på begge sider,

Stemmer at den er skrudd fast på sidene ja...

og Toyota skulle ha MYE penger for å få den ut.

Hmm..ikke bra... Har du fohørt deg med noen lokal bilstereosjappe da? En annen ting er at dette ikke er spesielt vanskelig å få til selv da :)

Flere som har hatt problemer med originale spillere i Toyota'n sin?

Kjenner til "utfordringa" ja :D

Vet noen forresten om det sitter plugger klare bak spilleren, eller må jeg frem med kabelsko og tape?

Om det er den originale spilleren så trenger du kun denne:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=870

for å slippe å "klippe og lim" kablene :D

Skal #/)(¤ ikke være lett å sette inn en forbanna CD-spiller i bilen!

:D Du kan trøste deg med at spilleren din sitter MYE bedre fast på denne måten... :)

Skulle det tilfeldigvis være noen i Oslo-området som har lyst på et lite 'oppdrag', ikke nøl med å sende meg en e-mail på wax@fattiglapp.com

Takk :D

Du kan jo stikke opp til Trondheim en liten tur så skal jeg gjøre det egenhendig for deg :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider