ralliartKai Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hola! Fant dokker i dag, etter å ha sett noe på mitsuclubsweden's forum..! Legger ut litt bilder av Galanten min med det samme! Første tre er nybilen, '03 Galant Sport (ikke helt nye bilder, har bl.a satt på nye ekstralys). De neste er gammelbilen, en '97 Galant GLX (til salgs, forresten..). Siter -Kai- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Velkommen inn, join klubben ! Elsker den fronten på avance/sport modellene! Hmm, også sedan a gitt, de har jeg ikke sett mange av ! Går for det meste stasjonsvogner med "evo" fanger settet! Likte ikke de ekstralysa på det første bildet, men dritfin bil ! Har du tenkt å gjøre noe mer med den eller ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Fin bil, Kai! Mitsubishi kan dette med å lage dette litt "aggresive" utseende :) Siden du først er her kan du jo også titte innom vårt "lille" prosjekt: http://mkn.gotdns.org Mitsu Klubben Norge Cya! :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 fiiin bil.. kunne godt tenkt meg galant,, er det awd på dem? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 I norge er det stort sett bare "min" årgang som har 4x4 (88-92) Det er levert noen av neste generasjon Galant (93-96(?)) med 4x4, men etter det tror jeg det er veeldig tynt i Norge. Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralliartKai Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by v|ncenT^ Likte ikke de ekstralysa på det første bildet .. Har du tenkt å gjøre noe mer med den eller ? [/b] Nei, ikke æ heller (ikke spesiellt effektive engang), men dem sitter nok såpass at der blir dem. Må av med hele fangeren for å få dem av.. Har koblet dem fra, og montert et nytt sett på skiltet..! Har satt på nye baklykter "CF Altezza's" fra TYC.. Ellers har æ tenkt å senke bilen, sote rutene og litt smått.. Siter -Kai- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralliartKai Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by Jafo Fin bil, Kai! Siden du først er her kan du jo også titte innom vårt "lille" prosjekt: http://mkn.gotdns.org Mitsu Klubben Norge Takker! Har signet på der nå..! Skal ta nye bilder av Sport'en i morra, og legger ut bildene der borte.. :) Siter -Kai- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg