PGI Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hadde meg en tur over en mur og gjennom et skilt her i dag så trenger en del deler for å få bilen i kjørbar stand igjen. Trenger vertfall frontfanger,venstre frontlykt,venstre bærebro og venstre styrestag. Har ikke helt kontroll på hva eg trenger ennå, men vertfall dette. Om noen har noe til en rimelig penge er jeg veldig intressert. Bør helst være i Bergensområdet. Mvh Per Gjermund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElDino Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har travers komplett med armer og stabbstag fra en Vectra 2000. Har fjærbein og... Ring 41556699 Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har en komplett vectra til 5-6000.- Kan kansje leveres til bergen. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 har ikke hatt muligheten til å vert på nett på en stund. er intressert i både delene og den komplette vectraen. hva er det som er i veien med den. Rust, høg km? tar kanskje å ringer deg med delene i løpet av helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Originally posted by PGI har ikke hatt muligheten til å vert på nett på en stund. er intressert i både delene og den komplette vectraen. hva er det som er i veien med den. Rust, høg km? tar kanskje å ringer deg med delene i løpet av helgen. Har bare gått 340.000 men er rust som er problemet. bak i fjræfester som ikke er der.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg