Gå til innhold

Golf æsj til salgs

Ranger emnet

Urgolf

Anbefalte innlegg

Kom over denne :699203_509x382.jpg

på motorbørsen her om dagen, og lurte på om det er noen som har kjennskap til den "stylingen" eller hva nå enn det skal bety som er på denne?

Har hørt at Kamei kom med en versjon av einseren som de kalte "kamei X1 golf" eller noe...

Kan det være denne?

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Einserfreak: Egentlig liker jeg best Golf1 som de er uten stygge RS fangere og slikt... Slik skal min være (80mod Golf D,bruker rundt 0,4 på mila....sparebøsse:D

http://www.vwnet.dk/golfI/21.htm Noe sånt vil jeg ha min..

Her er noen bilder av Golf1 som har slike Kamei scoop.

http://www.vwnet.dk/golfI/9.htm

http://www.vwnet.dk/golfI/111.htm

http://www.vwnet.dk/golfI/97.htm

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ultimateVW

Einserfreak: Egentlig liker jeg best Golf1 som de er uten stygge RS fangere og slikt... Slik skal min være (80mod Golf D,bruker rundt 0,4 på mila....sparebøsse:D

http://www.vwnet.dk/golfI/21.htm Noe sånt vil jeg ha min..

Denne var nice, bilen til ex'n så omtrent slik ut, bortsett fra at den var helt original, koksgrå, senket med gewinde i bunn, og med 9+10x14 TH-line..... Har utrolig nok ikke bilder av den, men jeg hadde den med på Rudskogen for mange år siden:)

Og dieselgolf er kult! Jeg kjørte rundt i min sorte DTD i fjor, max påstillt og max senket;) Brukte rundt 0,4 den oxo

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ultimateVW

Stygt såm juling det der..

Har liggende en slik Kamei panser scoop til golf 1...den er ikke så gærn den!

Originally posted by Einserfreak

Jo, egentlig er det det;)

Greit, dette blir litt off topic, men nå er jeg lei av de uttalelsene til deg, Einserfreak...

Ang. dette, så skal jo det også legges til at du ikke liker noe annen form for styling enn Old school modifisering av einsere, og i dine øyne, så blir jo alt annet bare drit...

Greit nok at dette er et forum, som igjen vil si at man har den frihet til å mene akkuret det man vil, og at det finnes et vidt spekter av folk med helt ulike oppfatninger av hva som er pent og ikke pent...

Og jeg personlig kunne aldri ha tenkt meg å Old school stylet mitt golf prosjekt, men det betyr ikke at jeg benytter hver eneste anledning til å disse alle som f.eks har gått i innkjøp av cromfangere og lakkert bilen i burgunderbrun for å få det legendariske "old school" looken på bilen sin, nettopp fordi det er MIN mening og det man gjør med bilen sin, gjør man for at man selv skal være fornøyd med det man eier!

Og det er slike uttalelser som dette:

Originally posted by Henrik_H

Skal du beholde fronten?? synes personilg RS-front er fet på Golf 1

men vet at det er mange her som ikke liker det (hvorfor vet jeg ikke)..

Det er omtrent som gamle damer som kler seg i ungdommelige klær... Det ser for jævlig ut det også...

som irriterer meg noe grenseløst hver gang jeg leser det!

Greit nok at du kanskje synes det, men det kan jo være at vi andre som faktisk liker den stilen (rs/90`fangere, rieger utstyr you name it) kanskje synes at old school stilen ser ut som om at den kommer direkte fra eldresenteret`s racing-team, men vi velger heller å holde oss frabedt fra slike uttalelser i andre sine personlige tråder, fordi det er utrolig unødvendig, og moralsk nedsettende til de som vil ha tilbakemeldinger på prosjektet sitt...

Ville bare få dette sagt en gang for alle, og jeg vet at jeg snakker for flere når jeg sier "Who are you to jugde!"

Kristian

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det jo faktisk hende at du selv tråkker på en fot eller to når du kaller denne tråden "Golf æsj til salgs" oxo daheyyou

'Det er faktisk noen der ute som liker Kamei X1 styling også, utrolig nok... Det er godt hver enkelt har sin egen stil, men jeg synes personlig det er dumt å kle opp gamle damer i ungdommelige klær...

Denne tråden begynner jo å bli det dette forumet er nå, et disusjonsforum! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der blåe der var faktisk noe av det værste jeg har sett:D

Sa bare at jeg liker Golf1 best som de er uten RS fangere,kamei,bbs og slikt..

Dessuten har jeg aldri sagt at alt annet en Old-School er dritt..

Berga en 71 1302s fra å bli solgt i deler for 2-3 år sida.

Dette er en Porsche-look...Kjøpte den slik.

Liker den som den er nå og slik skal den være. Den har vært Porsche-look i rundt 15år. Min første bil og den skal aldri selges. Har hatt utallige arbeidtimer med rustsveising og dritt!. For min del må du bare bygge de såm du vil bare du ikke hiver de på dynga:D

Blir bare mindre å mindre av disse. Her på huggern står d 6-7 Golf1 som er godt brukbare!.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Einserfreak

Nå kan det jo faktisk hende at du selv tråkker på en fot eller to når du kaller denne tråden "Golf æsj til salgs" oxo daheyyou

'Det er faktisk noen der ute som liker Kamei X1 styling også, utrolig nok... Det er godt hver enkelt har sin egen stil, men jeg synes personlig det er dumt å kle opp gamle damer i ungdommelige klær...

Denne tråden begynner jo å bli det dette forumet er nå, et disusjonsforum! :D

Okay, for det første så må jeg bare si at det var Einserfreak jeg siktet til forleden, og ikke UltimateVW som nå er rettet på...

Einserfreak:Den kamei X1 versjonen vil jeg nå si er så langt ifra å kle opp gamle damer i ungdommelige klær, da den Golfen ble solgt slik på begynnelsen av 80`tallet orginalt,altså moteriktige klær på den tiden:D (for å sitte det på helt på spissen...)

Greit nok, jeg er fullstendig enig i det at: JA dette er tross alt et diskusjonsforum og man har ytringsfriheten til å mene hva man vil, men jeg finner det like vel upassende med slike usaklige kommentarer, spesielt i folks egne tråder...

Forresten, hvis du da mener at min golf er en gammel dame i ungdommelige klær, da blir jo din bare en gammel dame...:D

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider