Gå til innhold

Hva slags bilblader leser du?

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Blir jo Bilsport da, siden jeg har abonomang på det =P

Er ikke alltid jeg leser gjennom det (nærmere aldri) *kremt*

Men så får jeg jo med meg Bike, MC Avisa og diverse mc blader på jobben ...

Nei hoff. Mange bil blader er så dyre (i forhold til 'vanlige' blader), men det er jo dissa spesial bladene (eller hva jeg skal kalle dem) ...

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvert eneste nummer:

Top Gear Magazine (Takk Gud: Anthony ffrench-Constant er tilbake!)

Carl's cars (bare venter på at de går konk, sånn at en komplett samling får verdi :) Ganske ubehjelpelig mote- og liksombilblad, men litt moro er det)

Av og til:

Autofil (men det er ikke så bra egentlig, mye pjatt og gud bedre så flatt oversatt TopGear-artiklene er)

Bilsport (bra blad med bredt interessefelt)

Fast Ford (bra, men blir mye "like" biler)

Classic Ford (abonnerte før, men dette også blir litt for likt mellom numrene - og så kjører jeg ikke Ford lenger)

European Car (grisebillige abonnementer! Gjelder for øvrig Mustang Monthly og de andre bladene fra dette forlaget også)

Car (fantastisk mye info, men i overkant arrogant og vi-vet-best i tonen. Har blitt bedre, dog)

Bil (dritkjedelig før, blitt endel bedre)

911 & Porsche World (s-k-a-l ha en 993 en gang)

Propaganda:

Saab Magazine

Peugeot-blekka (heter noe fransk noe)

BMW magazine når jeg kommer over et (oftere før, når Jæger Sentrum faktisk lå i Bergen sentrum)

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får Mustang Monthly og Mustang-Info i posten, og når jeg en skjelden gang får tak i Mustang Illustrated leses det også.

Ellers kjøper jeg Bil og AMS (både tysk og svensk) om jeg ser noe interessant på forsida (ikke så ofte med andre ord).

Når jeg er hjemme leser jeg Amcar, Power, Wheels, Bilsport, Nostalgia og "Svensk Amcar" (faren min kjøper dem).

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg stort sett kjøpt Banzai og litt Japanese Performance. Men det er engelske blader, og engelskmen har så dårlig smak osv. så det trekker ned en del :rolleyes:

Ellers leser jeg gjerne Top Gear bladet og EVO. Trur det er de mest seriøse bilbladene jeg har lest.

Leser ikke Bilsport lenger, er så lei maxade epa-traktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider