Gå til innhold

Pocketbikes...

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

Blir nok en fra minibikes.no ;)

8500,-

Egenvekt: 24 kg

Toppfart: 80km/t

Effekt: 12,5 hk*

Elektronisk tenning

Dobbel skivebrems foran og enkel bak

*sendte mail til TaPocketbikes.com ang det, der var den til 9800,-

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt små forelsket i dissa to jeg da :) hehe!

Mini chopper 18c

harley%2018b.bmp.jpg

Samme som mini harley 18 men med flammelakk.Denne leveres også med lys foran, blinklys, horn og full instrumentering Teknis data: motor: 4 takter, 49cc,Elstart og kick start, Toppfart:70km/t, 4trinns gearkasse,Tank volum 7l, Kjededrift, Egenvekt: 67 kg, Maks personvekt: 200kg, 18" hjul foran og 16" hjul bak, Hydrauliske skivebremser foran og mekaniske bak, støtdempere foran, kraftig stålramme, Mål på chopperen: l 169cm, H 78cm, B 37cm.

Mini chopper 18a

harley%2018.bmp.jpg

En rå chopper som er på størelse med en moped. Leveres med 4 takters motor.Den har lys foran, blinklys, horn. Teknisk data: Motor: 4 takter,49cc.Elstart og kickstart,Toppfart: 70km/t, 4trinns gearkasse, Tankvolum: 7l, Dekk: 18" foran og 16" bak, Støtdempere foran, Hydrauliske skivebremser foran og mekanisk bak, Egenvekt: 67kg, Maks personvekt: 200 kg, Kraftig stålramme; Mål på Chopperen: L169cm, H 78cm, B 37cm.

står ikke noen pris men.. de var jo skam råe :) hehe!!

det hadde hvert noe å komme på skolen med.. tatt med seg sykkelen i klassen, slik at den ikke ble bøffa!! hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naboen har en sånn pocketbike sak(miste slaget tror jeg).. gøyale leketøy, men praktiske ? nei :D

passer fint i golf 2 bagasjerom, stående..

og har målt den der til 60kmh ca når vi kjørte bil bak den..

pocketbike2.jpg

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bror min og jeg har kjøpt en slik billig pocketbike på qxl.no, begge har rundet 100kg+, men allikavel gjør den 50km/h. :)

Er sinnsykt gøy, venter på på litt bedre vær nå ;)

Skal se om jeg får fikset en liten filmsnutt, har en på mobben men det er ikke så bra kvalitet. Har et dv-cam en plass, så skal vi mekke sammen no ;)

Noen som har blitt stoppet av politiet på en pocketbike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider