Utrykningspolitiet Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Hvem er raskest? Ikke helt lettkjørt, den Audien...men går fælt, det gjør det! ...og hør på turtallet på Mazdaen!!! http://www.wrc.no/filer/Mazda_RX7.wmv http://www.wrc.no/filer/AudiS1.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Utrykningspolitiet Hvem er raskest? Ikke helt lettkjørt, den Audien...men går fælt, det gjør det! ...og hør på turtallet på Mazdaen!!! http://www.wrc.no/filer/Mazda_RX7.wmv http://www.wrc.no/filer/AudiS1.wmv Ja dæven som den audien går. Så den på treff i sommer. Helt villt!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 rx7 ? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 DÆVEN! Jeg tror nok at den RX7'n var kjappest.... Men det hadde vært kult å sett de bilene mot hverandre på 0-201 m... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Exylon DÆVEN! Jeg tror nok at den RX7'n var kjappest.... Men det hadde vært kult å sett de bilene mot hverandre på 0-201 m... Mazda RX 7 01:02,84 Audi sportquattro S1 01:08,20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Sjekk den tønnevendinga til ådin. Det er jo såvidt den kommer rundt, uten å gå i veggen. Mazdan tok jo 2 sek bare der... Ellers ser Mazdan litt enklere ut å kjøre. Det er liksom litt mer snertent enn en DKW Quattro. Men egentlig, er det en S1? Er ikke det der den lange quattroen? Heter de S1 oxo?(-har ikke peil på Audi, men tror ikke det). Men for å "komme ut av skapet". Det går nesten for meg når jeg hører en S1 på fullt øs i virkeligheten. Den motorlyden er en religion ! Halleluja...ehh, jeg føler meg bedre nå....:rolleyes: ;) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by mazdafun Men egentlig, er det en S1? Jepp! audi S1 ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by mazdafun Sjekk den tønnevendinga til ådin. Det er jo såvidt den kommer rundt, uten å gå i veggen. Mazdan tok jo 2 sek bare der... Ellers ser Mazdan litt enklere ut å kjøre. Det er liksom litt mer snertent enn en DKW Quattro. Men egentlig, er det en S1? Er ikke det der den lange quattroen? Heter de S1 oxo?(-har ikke peil på Audi, men tror ikke det). Men for å "komme ut av skapet". Det går nesten for meg når jeg hører en S1 på fullt øs i virkeligheten. Den motorlyden er en religion ! Halleluja...ehh, jeg føler meg bedre nå....:rolleyes: ;) Dett er en ekte sportquattro gruppe B bil med 600 hk og kort akselavstand! Det ble laget kun 20 stk og nå er det sikkert ikke mer enn 5-6 hele biler igjen. Nesten for gæærnt å bruke denne klassikeren til noe annet enn utstilling. Denne bilen kan forøvrig bivånes i full utfoldelse på Sigdal 01.02.2002 (Vw Audi vintertreff) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Utrykningspolitiet Dett er en ekte sportquattro gruppe B bil med 600 hk og kort akselavstand! Det ble laget kun 20 stk og nå er det sikkert ikke mer enn 5-6 hele biler igjen. Nesten for gæærnt å bruke denne klassikeren til noe annet enn utstilling. Denne bilen kan forøvrig bivånes i full utfoldelse på Sigdal 01.02.2002 (Vw Audi vintertreff) 21 stk... siste er Pikes peak bilen som står på museum i ingolstadt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Er dette den Svarte RX-7'en som har kjørt Rally i mange år ? I så fall er jo sjåføren blandt landets dyktigste rallysjåfører. Har vunnet masse tror jeg. Har sett den i aksjon et par ganger, fy f... som den vogna går og han satser jo 200% hele tiden :D Rått og se på. Det er ikke rart det går litt fortere enn Mr S1 Leif. Har ikke han bare kjørt en sesong eller 2 på hobby basis ? (Litt usikker altså) *glede seg til å se den på Sigdal* Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Loppa Er dette den Svarte RX-7'en som har kjørt Rally i mange år ? I så fall er jo sjåføren blandt landets dyktigste rallysjåfører. Har vunnet masse tror jeg. Har sett den i aksjon et par ganger, fy f... som den vogna går og han satser jo 200% hele tiden :D Rått og se på. Det er ikke rart det går litt fortere enn Mr S1 Leif. Har ikke han bare kjørt en sesong eller 2 på hobby basis ? (Litt usikker altså) *glede seg til å se den på Sigdal* S1 vogna er nok veldig nervøs, men du ser også på rattinga til Leif at han har litt lite flyt i kjøringa. Kunne med hell giret litt mindre, kjørt på lavere turtall og stilt opp litt rettere før turn in. Dessuten har han ikke skikkelig håndbrekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Kan noen legge ut filmene igjen ? .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Det virker som om Mazdaen nok er mer lettkjørt. Men hadde det ikke hjulpet med litt smalere dekk på Audien? Styringen ser tyngre ut enn han som kjører, jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Har vi overkjørt servern til wrc.no eller? lol Fikk ikke sett noen av filmene nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg