Gå til innhold

Gjettekonkurranse..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sjekk den tønnevendinga til ådin. Det er jo såvidt den kommer rundt, uten å gå i veggen. Mazdan tok jo 2 sek bare der...

Ellers ser Mazdan litt enklere ut å kjøre. Det er liksom litt mer snertent enn en DKW Quattro.

Men egentlig, er det en S1? Er ikke det der den lange quattroen? Heter de S1 oxo?(-har ikke peil på Audi, men tror ikke det).

Men for å "komme ut av skapet". Det går nesten for meg når jeg hører en S1 på fullt øs i virkeligheten. Den motorlyden er en religion ! Halleluja...ehh, jeg føler meg bedre nå....:rolleyes:

;)

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Sjekk den tønnevendinga til ådin. Det er jo såvidt den kommer rundt, uten å gå i veggen. Mazdan tok jo 2 sek bare der...

Ellers ser Mazdan litt enklere ut å kjøre. Det er liksom litt mer snertent enn en DKW Quattro.

Men egentlig, er det en S1? Er ikke det der den lange quattroen? Heter de S1 oxo?(-har ikke peil på Audi, men tror ikke det).

Men for å "komme ut av skapet". Det går nesten for meg når jeg hører en S1 på fullt øs i virkeligheten. Den motorlyden er en religion ! Halleluja...ehh, jeg føler meg bedre nå....:rolleyes:

;)

Dett er en ekte sportquattro gruppe B bil med 600 hk og kort akselavstand!

Det ble laget kun 20 stk og nå er det sikkert ikke mer enn 5-6 hele biler igjen. Nesten for gæærnt å bruke denne klassikeren til noe annet enn utstilling.

Denne bilen kan forøvrig bivånes i full utfoldelse på Sigdal 01.02.2002 (Vw Audi vintertreff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Utrykningspolitiet

Dett er en ekte sportquattro gruppe B bil med 600 hk og kort akselavstand!

Det ble laget kun 20 stk og nå er det sikkert ikke mer enn 5-6 hele biler igjen. Nesten for gæærnt å bruke denne klassikeren til noe annet enn utstilling.

Denne bilen kan forøvrig bivånes i full utfoldelse på Sigdal 01.02.2002 (Vw Audi vintertreff)

21 stk... siste er Pikes peak bilen som står på museum i ingolstadt

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette den Svarte RX-7'en som har kjørt Rally i mange år ? I så fall er jo sjåføren blandt landets dyktigste rallysjåfører. Har vunnet masse tror jeg. Har sett den i aksjon et par ganger, fy f... som den vogna går og han satser jo 200% hele tiden :D Rått og se på.

Det er ikke rart det går litt fortere enn Mr S1 Leif. Har ikke han bare kjørt en sesong eller 2 på hobby basis ? (Litt usikker altså)

*glede seg til å se den på Sigdal*

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Er dette den Svarte RX-7'en som har kjørt Rally i mange år ? I så fall er jo sjåføren blandt landets dyktigste rallysjåfører. Har vunnet masse tror jeg. Har sett den i aksjon et par ganger, fy f... som den vogna går og han satser jo 200% hele tiden :D Rått og se på.

Det er ikke rart det går litt fortere enn Mr S1 Leif. Har ikke han bare kjørt en sesong eller 2 på hobby basis ? (Litt usikker altså)

*glede seg til å se den på Sigdal*

S1 vogna er nok veldig nervøs, men du ser også på rattinga til Leif at han har litt lite flyt i kjøringa. Kunne med hell giret litt mindre, kjørt på lavere turtall og stilt opp litt rettere før turn in.

Dessuten har han ikke skikkelig håndbrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider