Gå til innhold

Grrr!!! NÅ Er Det Nok Av SØppelposter!!!

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har det blitt så sinnsykt mye drittposter her på forumet, og for å være helt ærlig er jeg lei av å rydde opp i tråder der det kun slenges dritt, av drittunger.... Nok får være nok!!!

Hvis du føler deg truffet.... ja da er det DEG jeg mener og snakker om.

Fortsetter denne søppelpostingen som kun har 1hensikt, og det er å ødelegge andre tråder og ellers generelt tonen her inne på forumet, så ban`er jeg den ene etter den andre!!

Og tro meg.... jeg kødder ikke nå.... det er lettere for meg å ban`e deg fremfor å slette innlegg, og da er ikke valget så vanskelig for min del.

SKJERP DERE!!! (De det gjelder skjønner det selv håper jeg)

Pistolen er ladet.... Fire at will!

admins.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Den siste tiden har det blitt så sinnsykt mye drittposter her på forumet, og for å være helt ærlig er jeg lei av å rydde opp i tråder der det kun slenges dritt, av drittunger.... Nok får være nok!!!

Hvis du føler deg truffet.... ja da er det DEG jeg mener og snakker om.

Fortsetter denne søppelpostingen som kun har 1hensikt, og det er å ødelegge andre tråder og ellers generelt tonen her inne på forumet, så ban`er jeg den ene etter den andre!!

Og tro meg.... jeg kødder ikke nå.... det er lettere for meg å ban`e deg fremfor å slette innlegg, og da er ikke valget så vanskelig for min del.

SKJERP DERE!!! (De det gjelder skjønner det selv håper jeg)

Pistolen er ladet.... Fire at will!

admins.jpg

Sintebæstn;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Fett våpen, Ostby! Hva er den megfon-liknende saken som er skrudd på over kikkertsiktet? Noen form for avstandsmåler?

Også var det det med søppel poster da?? :rolleyes: på tide å våkne opp?

gjelder ikke bare deg... men alle de andre som har postet søppel på denne tråden...

Prøv å forstå litt hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Også var det det med søppel poster da?? :rolleyes: på tide å våkne opp?

gjelder ikke bare deg... men alle de andre som har postet søppel på denne tråden...

Prøv å forstå litt hehe... :)

men hva er det du mener da?

- med søppleposter?

folk som svarer og adder en ny ting, dette er jo ikke IRC, så adding av saker er jo en selvfølge, se deg rundt.. mange tråder er ontopic, men endrer seg litt med tiden, dette skjer også når moderatoren av tråden f. eks poster nye innlegg, med f.eks. bilder-

du skjønner hvor jeg vil henne, hva er det du karakteriserer søppletråder til ?

(meget ontopic innlegg)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

men hva er det du mener da?

- med søppleposter?

folk som svarer og adder en ny ting, dette er jo ikke IRC, så adding av saker er jo en selvfølge, se deg rundt.. mange tråder er ontopic, men endrer seg litt med tiden, dette skjer også når moderatoren av tråden f. eks poster nye innlegg, med f.eks. bilder-

du skjønner hvor jeg vil henne, hva er det du karakteriserer søppletråder til ?

(meget ontopic innlegg)

Nettop det innlegget til Øyvind Ryeng er det jeg vil definere som en søppelpost. Her handler hele tråden om rare poster, og oppfordring til å slutte med det, også kommer det en slik post.

Hva har det spørsmålet hans her å gjøre? Hvis man skal spørre om alt annet en det tråden omhandler så kalles det offtopic...

Skjønner du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider