Asim Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Den siste tiden har det blitt så sinnsykt mye drittposter her på forumet, og for å være helt ærlig er jeg lei av å rydde opp i tråder der det kun slenges dritt, av drittunger.... Nok får være nok!!! Hvis du føler deg truffet.... ja da er det DEG jeg mener og snakker om. Fortsetter denne søppelpostingen som kun har 1hensikt, og det er å ødelegge andre tråder og ellers generelt tonen her inne på forumet, så ban`er jeg den ene etter den andre!! Og tro meg.... jeg kødder ikke nå.... det er lettere for meg å ban`e deg fremfor å slette innlegg, og da er ikke valget så vanskelig for min del. SKJERP DERE!!! (De det gjelder skjønner det selv håper jeg) Pistolen er ladet.... Fire at will! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Jeg føler meg truffet, spesielt under "ødelegge tonen"-anklagelsen. I visse poster og tråder ("er det farlig" og "FWD-ballerina" kommer jeg på i farten) har både språkbruken og oppførselen min side vært ganske tvilsom. Men var jeg den værste av oss? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Visste modern hadde rett når hun sa at det tjente seg å være snill gutt (iblant) ;) :D.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Tror neppe det er deg han hinter til øyvind.. Mer som ***** Toyota.. Keep up the good work Asim ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Går folk med mange meninger (som av andre blir sett på som postwhores) under den samme kategorien, Asim? Bare lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Ikke gidd å start en ny diskusjon her nå da, bare ta det til deg du som måtte føle deg truffet! Ha en fortsatt fartsfyllt dag! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by Tombra Ikke gidd å start en ny diskusjon her nå da, bare ta det til deg du som måtte føle deg truffet! Ha en fortsatt fartsfyllt dag! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Asim Den siste tiden har det blitt så sinnsykt mye drittposter her på forumet, og for å være helt ærlig er jeg lei av å rydde opp i tråder der det kun slenges dritt, av drittunger.... Nok får være nok!!! Hvis du føler deg truffet.... ja da er det DEG jeg mener og snakker om. Fortsetter denne søppelpostingen som kun har 1hensikt, og det er å ødelegge andre tråder og ellers generelt tonen her inne på forumet, så ban`er jeg den ene etter den andre!! Og tro meg.... jeg kødder ikke nå.... det er lettere for meg å ban`e deg fremfor å slette innlegg, og da er ikke valget så vanskelig for min del. SKJERP DERE!!! (De det gjelder skjønner det selv håper jeg) Pistolen er ladet.... Fire at will! Sintebæstn;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Hehe, kjøkkensolat.... Eat my pai! Or face the kitchenPain:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Ja er mye dritt her naa i forhold til storhetstiden, virker som gjennomsnittsalderen har synki litt. jeg melder meg paa! Ps legg igjen de lekepistolene hjemme gutter... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Fett våpen, Ostby! Hva er den megfon-liknende saken som er skrudd på over kikkertsiktet? Noen form for avstandsmåler? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Øyvind Ryeng Fett våpen, Ostby! Hva er den megfon-liknende saken som er skrudd på over kikkertsiktet? Noen form for avstandsmåler? Også var det det med søppel poster da?? :rolleyes: på tide å våkne opp? gjelder ikke bare deg... men alle de andre som har postet søppel på denne tråden... Prøv å forstå litt hehe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Asim Også var det det med søppel poster da?? :rolleyes: på tide å våkne opp? gjelder ikke bare deg... men alle de andre som har postet søppel på denne tråden... Prøv å forstå litt hehe... :) men hva er det du mener da? - med søppleposter? folk som svarer og adder en ny ting, dette er jo ikke IRC, så adding av saker er jo en selvfølge, se deg rundt.. mange tråder er ontopic, men endrer seg litt med tiden, dette skjer også når moderatoren av tråden f. eks poster nye innlegg, med f.eks. bilder- du skjønner hvor jeg vil henne, hva er det du karakteriserer søppletråder til ? (meget ontopic innlegg) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by prizma men hva er det du mener da? - med søppleposter? folk som svarer og adder en ny ting, dette er jo ikke IRC, så adding av saker er jo en selvfølge, se deg rundt.. mange tråder er ontopic, men endrer seg litt med tiden, dette skjer også når moderatoren av tråden f. eks poster nye innlegg, med f.eks. bilder- du skjønner hvor jeg vil henne, hva er det du karakteriserer søppletråder til ? (meget ontopic innlegg) Nettop det innlegget til Øyvind Ryeng er det jeg vil definere som en søppelpost. Her handler hele tråden om rare poster, og oppfordring til å slutte med det, også kommer det en slik post. Hva har det spørsmålet hans her å gjøre? Hvis man skal spørre om alt annet en det tråden omhandler så kalles det offtopic... Skjønner du ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg