prizma Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jeg syne en skikkelig søpplepost også inneholder et topic som ikke er helt ok. ditt topic derimot, det var ikke helt ok, det var bak mål, og har ikke du rakket ned på topic'er før? jeg fatter hva du sier, ville bare stille det til rette :D no hard feelings. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by prizma jeg syne en skikkelig søpplepost også inneholder et topic som ikke er helt ok. ditt topic derimot, det var ikke helt ok, det var bak mål, og har ikke du rakket ned på topic'er før? jeg fatter hva du sier, ville bare stille det til rette :D no hard feelings. ja ja... No hard feeling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 HVa med å stenge hele tråden, o legge den øverst på sida. Til info for folk liksom. Så slipper vi lese om alle mulige innvendinger mot meninga di, som jeg personlig støtter fullt ut. elv om jeg avogtil er litt sleivete selv:rolleyes: Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Golf 2 forumet har jo i det siste blitt "altmuligpiss" forum. Der selges det ditt & datt.. var t.o.m en tråd oppe om en XR3i her en dag. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hjertens enig. Det flyter med søppelposter på dette forumet nå. Har du ikke noe fornuftig å si så hold heller kjeft. Ellers kommer undertegnede å tar deg: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Tommy L Golf 2 forumet har jo i det siste blitt "altmuligpiss" forum. Der selges det ditt & datt.. var t.o.m en tråd oppe om en XR3i her en dag. Neste gang du ser no slikt så hadde det vært flott om du bruke "report this thread" funksjonene..... vi får ikke med oss alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Det er bare å kjøre null-tolleranse og banne folk umiddelbart.. Tenk hvor nice og kjapt forumet vil funke for dem som er igjen når alle posthorene er ute ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Og tenk så kjapt og nice de registrerer en ny bruker. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by fluid Og tenk så kjapt og nice de registrerer en ny bruker. Da kan man vel sjekke IP på en eller annen måte, og slik stenge dem ute. Ja jeg vet de kan bruke en annen maskin:rolleyes: Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by GT_rider Da kan man vel sjekke IP på en eller annen måte, og slik stenge dem ute. Ja jeg vet de kan bruke en annen maskin:rolleyes: eller bare endre IP på dataen... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Eller bare ha vanlig ADSL eller andre hvor en har dynamisk IP. Det er faktisk et forsvinnende mindretall på det store Internett som har en slik sexy, statisk IP. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by GT_rider Da kan man vel sjekke IP på en eller annen måte, og slik stenge dem ute. J ipconfig /renew Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg