Gå til innhold

Lambo Doors Butikker?

Ranger emnet

[E-30]Frost

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det noen som selger Lambo Doors kit her i Norge? Caprizonetuning hadde, men nå er sida nede og har ikke noe bra erfaring med di heller. Så lurte på om noen viste om noen bra norske sjapper som har det evt. noen som har bra erfaring med noen utenladske?

alt mottas med takk :)

Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt)

Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt)

BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt)

BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket)

BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Vel det er ditt syn på det! Jeg for min del har mye heller lyst på det på min bil en di kjedelige orginale greiene.

Men dette er ingen post for å diskutere om lambo doors er tøft eller ikke. Jeg vil ha det så deal with it!

Men for min bil skulle czt.no ha 11.000kr er ikke det drøyt for bare noen "vippere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. sant det. du har din ting, og jeg har min... godt er det, ellers hadde det blitt jævelig kjedelig på biltreff...

http://www.streetdecals.net/lambo.htm

har aldri handlet derfra før, men du kan jo ta kontakt.

men hvis du skal bygge om bilen med detta, gjør meg den tjenesten av at du gjør det skikkelig. er lei av å se folk som legger masse penger i bilen, men ikke skikkelig arbeid.. :rolleyes:

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Stemmer det Porsche_dude.

Lover at alt jeg gjør med bilen blir gjort 100% skikkelig. Driver et seriøst prosjekt som har vart i snart 2år.

Kommer en web side når jeg føler for å dele mer info med dere ;)

Ellers så må jeg takke for sidene. Eyecandyracing.no hadde best pris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by |Adeel

Eh... Finnes det ikke endel forskjellige typer da? Noen går rett opp, and i samme stil som Mercedes-McLaren SLR? (à la måkevinge)

Går det ann å montere dørene tilbake ved senere anledning, til vanlig posisjon liksom?

Noen kit er "bolt-on" og kan skrues av/på bilen. Mens andre er "universale" - som er ett pent ord for at det er en haug med jobb å sveise og kødde for å få det på bilen din.

GT-FACTORY lager dørhengsler som går 90 grader opp. Ser veldig pent ut, og deres hengsler er vel de kraftigste du får kjøpt. Problemet er at du må sveise de fast, og at de er dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Synes lambo dører er tøft jeg, skulla gjerne hatt 4 på Polo'n:D

meiner norskbildelsenter skal har lambo kit bolt on til polo

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider