Gå til innhold

vinterbil

Ranger emnet


unreal

Anbefalte innlegg

Jeg har en honda civic VTI som jeg kjører med til dagelig, men vurderer å hente meg en vinterbil.

Har egentlig funnet meg en gamel golf som jeg hadde tenkt å bruke til det formålet.

jeg kom over denne annonse på en mazda 323

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=639713

 

Dette er vel en ok bil? skal kjøre en del lengre, og komforten i en gamel golf er ikke så stor.

-men, de penga... skal bare høre deres mening om denne bilen

*Civic VTi -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fin og grei bil :) begge brødrene mine har/har hatt en slik, og begge er meget fornøyde, han elste hadde sin rundt 7 år nesten, men han andre (speedman) har den enda, og er morro og kjøre, og denne er jo god og sprek også :) eneste er den rødfargen kan bli litt matt da :rolleyes:

 

også var den kansje godt litt langt ? men ser jo ut som han har tatt godt vare på den :)

 

(ser også ut som den har hatt en skade framme, men som er fiksa, ser ut som om venstre framskjerm er lakkert (tilforholds døra) og kansje panser og fanger og grill også, kansje høre etter litt om det om du ringer på den)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på bilen i helga, lakken var litt sånn småmatt, men litt rubbing gjør nok saken bedre. Nei, det så bare sånn ut på bildet at den var lakkert opp. Bildet var tatt med mobiltelefon.

 

Den var i veldig god stand, og var tatt godt vare på.

Faktisk kjenner jeg den tidligere eieren, og han er ikke den som kjører så alt for hardt.

 

Den var overrakende sprek! Er vel twincam på den?

 

men, jeg tror det blir en litt for dyr bil å ha bare som vinterbil.

 

Takker for tilbakemeldingene

*Civic VTi -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by unreal

Var og så på bilen i helga, lakken var litt sånn småmatt, men litt rubbing gjør nok saken bedre. Nei, det så bare sånn ut på bildet at den var lakkert opp. Bildet var tatt med mobiltelefon.

 

Den var i veldig god stand, og var tatt godt vare på.

Faktisk kjenner jeg den tidligere eieren, og han er ikke den som kjører så alt for hardt.

 

Den var overrakende sprek! Er vel twincam på den?

 

men, jeg tror det blir en litt for dyr bil å ha bare som vinterbil.

 

Takker for tilbakemeldingene

 

vil ikke krangle på at det var en litt dyr vinterbil nei :rolleyes:

 

den er jo en doch da... så da er det twincam ;) :rolleyes: :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår