Gå til innhold

Film: Får jeg lov å kalle dette drifting?

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Har sett at det er noen som lager sine egne filmer av replays fra diverse spill, så jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en egen film fra spillet Live for Speed. Last ned her (høyreklikk, lagre mål som...):

http://home.online.no/~al-aas/drift1_halllon.WMV

Screenshots fra filmen:

5.JPG

2.JPG

7.JPG

Det blir litt mye kutting over noen curbs noen steder, men det er jo bare moro så lenge det ikke er på 'årntli.

Noen som har tips til programmer som er fine til å "ta opp" replays?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.liveforspeed.net/

Det er gratis å laste ned spillet, men da får du bare én bane og noen få biler. Dersom du registrerer deg og betaler rundt 12£ får du tilgang til mange baner og biler. (Men bilen i filmen får du også uten å registrere/kjøpe. Jeg tror jeg skal registrere meg snart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst kjøring :P

Noen tips til selve videoen:

* høyere oppløsning hadde kanskje gjort seg

* lyd og bilde er helt ute av sync (veldig plagsomt)

Vil anbefale å bruke Fraps til opptak og Adobe Premiere til redigering.

Keep drifting thumpsup

by the way:

For de som ikke har sett dem så kjørte jeg og MeSs noen runder LFS på nett. Jeg laget en video av den ene gangen vi spilte og en video av noe jeg kjørte alene.

ftp://rakanishu.ath.cx:54/lfs-bilforumetdrift.avi

ftp://rakanishu.ath.cx:54/lfs-bilforumet.avi

Hadde ikke helt fått teken på driftinga på den tia bare så det er sagt :P Jeg kjører den hvite dekaltrimma bilen ;)

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakanishu

Ikke værst kjøring :P

Noen tips til selve videoen:

* høyere oppløsning hadde kanskje gjort seg

* lyd og bilde er helt ute av sync (veldig plagsomt)

Vil anbefale å bruke Fraps til opptak og Adobe Premiere til redigering.

Keep drifting thumpsup

by the way:

For de som ikke har sett dem så kjørte jeg og MeSs noen runder LFS på nett. Jeg laget en video av den ene gangen vi spilte og en video av noe jeg kjørte alene.

ftp://rakanishu.ath.cx:54/lfs-bilforumetdrift.avi

ftp://rakanishu.ath.cx:54/lfs-bilforumet.avi

Hadde ikke helt fått teken på driftinga på den tia bare så det er sagt :P Jeg kjører den hvite dekaltrimma bilen ;)

:D

Laster ned filmer nå... Har du fullversjonen?

Hehe, vet at lyden ikke er synka helt, høres ut som at jeg girer ned på slettene og greier... Jaja. Jeg har prøvd med Fraps, men LFS krasjer når jeg trykker på capture-knappen! Noen idé om hva det kan være? Har prøvd med to forskjellige versjoner av Fraps, bl.a. den nyeste, og begge to krasjer LFS. Litt irriterende, egentlig.

Går med noen filmidéer som det hadde vært morro å prøvd ut til sommeren, det innebærer blant annet sampling av både anime-filmer, LFS-kjøring og ekte kjøring. Må bare få igang prosjektbilen min og kjøre massssse til sommeren.

Hadde Premiere på skolen (Media&Komm), og har vært borti noe After Effects, men har ikke fått rota meg til å skaffe noen av delene enda, men det kommer vel hvis det blir flere filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kjøring ja :)

Driver selv med dette spillet, men kun med mus... Vinglete, men morro allikevel :D

Spiller dere online? hvor?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Laster ned filmer nå... Har du fullversjonen?

...

Jeg har prøvd med Fraps, men LFS krasjer når jeg trykker på capture-knappen! Noen idé om hva det kan være?

Ja, jeg har betalt for S1 versjonen. Det med at LFS tryner var jeg borti en gang, men mener å huske at det ordnet seg med nyeste versjon av Fraps.. Vet ikke helt om buggen kan ha kommet tilbake nå. Lenge siden jeg testet det sist.

Originally posted by Ola

Spiller dere online? hvor?

Jeg hadde en dedikert Bilforumet.net server oppe, men har ikke spilt noe serlig siste halvåret så den har ikke vært oppe på en stund. Får se om jeg kanskje kan sette opp en igjen til uka.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra filmer, Rakanishu! Bilene skulle hatt litt mer pulver, bare, du vet ikke om noen mods man kan bruke, da?

Ja, kan vi ikke få på noe online-spilling! (Det hører kanskje ikke hjemme her på mediaforumet, men allikevel). Jeg skal skaffe meg fullversjonen, iallefall, for den "Hawaii-banen" så knall ut!

Rakanishu, har du sett filmene til Saiko D/Kamkor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Saiko D er helt rått... De har med mye cheesy effekter, blant annet hun jenta som gråter når bilen ruller (så det var noen andre som også hadde med akkurat den rullinga over dekkbarrierene ;)). Men må jo si at du har jo peil på både redigering og kjøring du også, da. thumpsup

Eneste jeg savner med LFS er at bremsefølelsen er litt rar, når man bremser mens man er i et ställ så sklir fronten forover selv om man ikke låser forhjula OG har mye bremsefordeling framme. Litt rart, men ellers er jo spillet en drøm.

Du har PM, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider