Gå til innhold

Film: Får jeg lov å kalle dette drifting?

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Originally posted by ha|||on

Men må jo si at du har jo peil på både redigering og kjøring du også, da. thumpsup

Du har PM, forresten.

Takker

Off-topic:

PM-boksen din er full så jeg tar det her. Det er Eiker E2 felger på E30'n i profilbildet mitt. Kjøpt fra denne siden http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1208

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rakanishu

Ikke værst kjøring :P

Noen tips til selve videoen:

* høyere oppløsning hadde kanskje gjort seg

* lyd og bilde er helt ute av sync (veldig plagsomt)

Vil anbefale å bruke Fraps til opptak og Adobe Premiere til redigering.

Keep drifting thumpsup

by the way:

For de som ikke har sett dem så kjørte jeg og MeSs noen runder LFS på nett. Jeg laget en video av den ene gangen vi spilte og en video av noe jeg kjørte alene.

ftp://rakanishu.ath.cx:54/lfs-bilforumetdrift.avi

ftp://rakanishu.ath.cx:54/lfs-bilforumet.avi

Hadde ikke helt fått teken på driftinga på den tia bare så det er sagt :P Jeg kjører den hvite dekaltrimma bilen ;)

Ahh.. Det var tider d :) Jobber med en film nå ;) Si ifra på msn hvis du vil være m raka!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt opp igjen LFS S1 serveren for Bilforumet.net igjen med nyeste versjon hvis noen er intressert.

Navnet er: Bilforumet.net dedicated server

Passordet er: bilspill

Serveren står på 10mbit, men den kjører også filserver så det er mulig at det er mye trafikk til tider på den.

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Jeg titter snart innom, må bare få kjøpt meg lisensen først... :)

tøff film, har bare prøvd LFS såvidt, syns det var så kjipt at jeg måtte kjøre kjedelige biler i begynnelsen, så jeg orka ikke spille det. Hadde vært litt artig å fått til drifte treff online på LFS :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

tøff film, har bare prøvd LFS såvidt, syns det var så kjipt at jeg måtte kjøre kjedelige biler i begynnelsen, så jeg orka ikke spille det. Hadde vært litt artig å fått til drifte treff online på LFS :)

Du må bli med på dette hersker hans! :D Legg inn spillet, kjør i en time eller to, så har du det som trengs.. Trenger nok treninga uansett hehe..

Jeg og rakanishu driftet nå isted, å det gikk mye paralell der ;)

Bra kjøring rakanishu! thumpsup

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bedre enn jeg hadde forventet. Ble ganske svett i trøya merket jeg.. 900 grader med rattutslag tar på når man drifter. I tillegg hadde jeg problemer med at bremsepedalen plutselig sluttet svare. Satser på at jeg finner ut av det problemet.

Har ikke spilt på lenge, men skal nok få til noen bra driftsessions. Hadde vært artig å lage en film igjen med flere spillere. yodude

bilforumetdrift.jpg

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffa meg lisens til fullversjonen nå, dette er et sinnsykt bra spill... :)

Den bybanen har jo ganske mange morsomme kombinasjoner med deilige, lange svinger...

Hvis vi (Rakanishu, Hersker Hans, Ola, MeSS og jeg) lager en film, synes jeg nesten vi burde modifisert LFS littegrann... Vi bare MÅ jo ha med E28 og E30-skins! :D :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skaffe meg dette spillet igjen. Hadde det før men fikk ikke rattet til å funke. Var noe mugg...

OT: Hersker Hans, så du var ute å lufta den gule BMW'en din på fredag eller noe, kjørte nedover semsveien. Fet bil, og fet lyd. :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Høres gøy ut med driftetreff online. Har bare Joystick jeg nå da. Men det funker kanskje.

Jeg tror faktisk mus er bedre enn joystick, men smaken er som baken! I forhold til RACER som jeg fant tungt å lære seg, så er det enkelt å kjøre LFS med mus..

Originally posted by ha|||on Hvis vi (Rakanishu, Hersker Hans, Ola, MeSS og jeg) lager en film, synes jeg nesten vi burde modifisert LFS littegrann... Vi bare MÅ jo ha med E28 og E30-skins!

Hehe kunne blitt kult det :) Men E28 skin på en rx7 tror jeg ser rart ut haha

Originally posted by rakanishu Hadde vært artig å lage en film igjen med flere spillere

Det kunne sett bra ut ja..! 5 biler i paralell combo`s :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Må skaffe meg dette spillet igjen. Hadde det før men fikk ikke rattet til å funke. Var noe mugg...

OT: Hersker Hans, så du var ute å lufta den gule BMW'en din på fredag eller noe, kjørte nedover semsveien. Fet bil, og fet lyd. :D

Artig at du la merke til bilen. Gleder meg til å få skilter på den. er ikke så lenge til nå.

Skal prøve med mus jeg. Racer fungerer ganske bra med mus, men det litt vrient.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider