LeifPer Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 hva er mest normalt på en 323i 85 mod? el eller mek? eller el og mek? noen som vet? forresten, er det noen her som har koblingsskjema på til denne modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 er det mye tilpassing å få m3 speil på? disse look a like speila de selger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Har vel fremdeles tilgode faktisk og se en E30 med manuelle speil. i hvertfall på førersiden. På to av E30'ene eg har hatt på tunet, har det bare vært lagt opp bryter og styring til det på førersiden, men speilet på høyresiden har vært like forbanna eletrisk for det. Vitsen med det skjønner eg ikkje, men det kan se ut som om det er orginalt... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 du mener at det er kun venstre så er elektrisk og høyre er mekanisk, men at høyre har elektrisk utgang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Ikke gelt. Var ikke noe mekanisk stillemulighet på det høyre speilet. Det bare var der, og når du tok av innerdekselet, så kom det ledninger ut av det. Har montert det ene som eg tok av disse på dieselen eg har i dag, som har el just opplegg for begge og der virker det helt fint. så det eg prøver å si er at på de 5 stk eg har hatt innom tunet har alle speilene vært eletriske. Forskjellen er at på 3 av bilene har det bare vært lagt opp knapp til venstre og på 2 av de har det vært lagt opp knapper til begge. Kapisj? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg