-TS- Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Bilmekaniker.no sine treff har vært perfekte treff for å lære seg å kjøre på bane. Derfor har jeg og resten av serious performance lagt en film fra det siste treffet. Vi har egentlig ikke så bra plass og hvis noen har problemer med å laste ned filmen etter en stund må jeg beklage. Men syns det skjer så lite i vintersesongen at en liten film bare måtte ut. link til galleri fra banetreffet Desverre regnet det den dagen så innholdet i filmen er litt kjedelig. Men filmen er en av våre første så er fin trening til fremtidige filmer. SP@Baudatreffaug2004.avi (DivX film, ca 65 mb) Bare å kommentere! mvh TS Serious Performance Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Grei nok kjøring og slikt men fy fean for en musikk da...:rolleyes: men bedre en ingenting;) keep up the good work:D Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Fin film dette hehe. btw den første sangen heter ikke matrix classic techno ellerno, den heter Rob D - Clubbed to death :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by KinG^KaoZ Fin film dette hehe. btw den første sangen heter ikke matrix classic techno ellerno, den heter Rob D - Clubbed to death :) Ok, thanks. Skrev bare det jeg så den het i Winamp;) Også enig med musikken, bedre musikk kommer med bedre filmer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg