Kristian S. Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Når foreldra mine var ute å kjørte i dag så de en svær svart Freightliner century med prøveskilter på Drammensveien. Tror nok det var den RDL prata om i en annen lastebil-tråd her på forumet. Lillebroren min tok noen bilder men jeg får ikke lagt de på nettet akkurat nå. Noen andre som så den eller vet hvor den står? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Det er en kar i Larvik som har to Freightlinere, og begge er sorte, såvidt jeg kan huske. Kanskje han var på tur hjemover til Larvik med den? En kamerat av meg bor rett ved han, og for et par uker siden, så dukket det nemlig opp en Freighliner nr. 2 der. Jeg har ikke så veldig peil på disse lastebilene, men han har en uten snute, og en med. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Falck... eller Falken i Moss har også en sånn stor lekkert sak :D Knall rød og all crom er fornyet Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 La ut innlegg på http://www.ustrucksofnorway.com sin gjestebok samme dag som jeg la ut detta inlegget. Senere på kvelden fikk jeg en mail av eieren av bilen. Han sa at han skulle til larvik og møte han andre freightliner-karen for å ta bilder når mor og far så den. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg