Espen|3k Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Hvis man finner stoler som dette til salgs brukt, hva må man regne med å gi da? Utifra at standen er ok eller bedre? Får man kjøpt de nye? Eventuelt pris da? Jeg bare lurer, er meeeget råe stoler det der. E36 M3 stoler ikke sant? http://www.gatebil.no/images_lib/reportasjebilder/pedern_05.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Brukte fra Sverige i veldig god stand ligger på rundt 11-12000,- Da med bakseter og paneler + hattehylle. I Norge bør du plusse på endel tusen, men aldri sett noen selge det interiøret her til lands. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Os bildeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 http://www.autopower.se Og ikke for å være "frekke" mot OS, men tviler på at de selger vader interiøret :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Fillern, søkte litt rundt på autopower.se og fant komplett skinn m3 sedan strøkent til 3500, ringte strakt og det var jo selvfølgelig solgt for 2 dager siden, surt som juling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Utrolig kjipt da! Samme som jeg postet bilde av? Siden du sa det var sedan mener jeg... Noen av de råeste stolene jeg vet om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg også er på utkikk etter slike stoler til E30'n min. Er prosjekt å få tak i :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by jødahl Jeg også er på utkikk etter slike stoler til E30'n min. Er prosjekt å få tak i :) Lykke til =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Fant 2 stk stoler på ebay men de er til coupe, vil disse ikke passe i min sedan eller? de var helt nye så jeg tenkte og bruke de framme og få noe sorte skinnseter bake. Noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Er ikke sikker, men skulle vel tru det? Uansett, de går sikkert fort så er kanskje ikke så dumt å slå til, trokke du kommer til å slite med å få solgt dem! De er jo helt ekstremt fete! Hadde jeg kommet over noe sånt hadde jeg ikke tvilt et sekund =) Vet i hvert fall at på flere modeller så passer setene foran uansett om det er coupe eller sedan eller hva det måtte være, nye braketter må man kanskje ha, det er vel det eneste. Men sikkert noen som vet dette. Hvis ikke kan du vel ringe BMW? Eller selgeren kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Komplett interiør foran/bak er til salgs per idag i Stockholm for 10000 svenske kroner - røverkjøp om du henter selv. Er kanskje ikke så mange biler denne fargen passer inn i da, men... Har selv kjøpt hos nettopp denne selgeren tidligere, så han anbefales. Se annonsen her på autopower.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 men var det ingen som viste om coupe stolene passer til sedan? i såfall hvis de gjør det noe som vet om noen som skal selge skinnbaksette + dørsider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Har søkt på amerikanske forum og der var svarene at de passer til sedan. Setene er samme størrelse og omtrent samme form som de som følger med sedan (utenom nakkestøtte). Ser kanskje litt dumt ut siden setene jo kan bøyes forover (for å få inn baksete passasjerer på coupe). Søk på bimmer.org og bimmerforums.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Er jo egentlig ikke så veldig fali om det går ann og vippe de fram, blir jo uansett penere enn original interiøret, men noen som vet om et svart skinnsete + dørsider til sedan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg