Mats`ern Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 OK.. nå har det gått noen dager.. og jeg har fått 5 stk pm.. Så da mener jeg det er rart det er 20-30 stk som klager når bare 5 gidder å ta kontakt. Jeg betaler tilbake til de 5 i løpet av denne uka :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg som tenke jeg skulle bestille filmen nå :) Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. Trodde du hadde redigert omtrent ferdig. Hva skjedde? Er det problemer med redigering, produksjon, eller motivasjon. Synd det ikke blir noe film. Var gøy å lage den.... Hva med å legge ut materialet som er redigert på nett, evt få det på 1 dvd? mvh Pickup-film-stativet Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. Trodde du hadde redigert omtrent ferdig. Hva skjedde? Er det problemer med redigering, produksjon, eller motivasjon. Synd det ikke blir noe film. Var gøy å lage den.... Hva med å legge ut materialet som er redigert på nett, evt få det på 1 dvd? mvh Pickup-film-stativet pm en din er jo full matsern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg betaler tilbake til de 5 i løpet av denne uka :) Hehe, skal du ikke betale tilbake de andre som har forhåndsbetalt da? Men sleng ut filmen på nett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hehe, skal du ikke betale tilbake de andre som har forhåndsbetalt da?Men sleng ut filmen på nett:) Les lenger tilbake i tråden da, forrige side er det vel, står jo at han ikke kommer til å sende ut filmene... Og at han betaler tilbake alle... Men de fem han snakker om er fem han allerede har snakket med om tilbakebetaling tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Det høres bra ut Mats'ern thumpsup Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbogutt Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Det høres bra ut Mats'ern thumpsup Kan me gje deg konto nr for tilbakemelding via e-mail eller mobiltelefon? Er jo umulig å sende deg ein pm siden pm boksen din er full hele tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 jeg vil ha!!! Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Er det noen som har fått penger enda eller? Jeg har ikke fått iallefall. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ser dårlig ut det ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Alle som bestilte måtte vell bestille via mail, skulle ikke være så vanskelig å sende en mail å be om ett kontonr da. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 pm boksen min er sletta den.. betaler tilbake til alle som gidder å sende meg kontonr og fult navn. jeg har betalt tilbake til alle jeg har fått av tilnå i dag morges. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg