Gå til innhold

Min røde lille fiat!

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Har nå gått til det drastiske skritt å invistere i en Fiat Doblo!

Bilen har hele 65 hk fordelt på 4 små sylindere som er på hele 1,2 liter til sammen! Bilen kommer seg fra 0-100 km/t på fantastiske 18,9 sekunder! Hurra!

Av det positive som kan nevnes har bilen en ralativt bra utstyrspakke! Bilen har el. vinduer, el. speil m/varme, fjernbetjent sentrallås, setevarmer, servo og tåke/kurvelys! Syns ikke det er ille til å være en vanlig varebil!

Her er noen bilder av klenodiet som er helt uten noen form for potensiale:

Doblo003.jpg

Doblo004.jpg

Doblo005.jpg

Doblo006.jpg

Doblo008.jpg

Sa var det det kjedeligste av alt med hele bilen bortsett fra motoren, nemlig instrumentpanelet... Jeg lar bildet tale for seg...

Doblo001.jpg

Men til tross for liten motor, kjedelig instrumentpanel og null mulighet for styling, er det deilig å ha en bil med nybilgaranti som jeg kan pendle mellom Trøgstad og Oslo med! ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Må si jeg har sett finere fargekombinasjoner innvendig i en bil før... ;)

Du får faktisk skjørtekanter til den her:

skoerter.jpg

http://www.fiat.dk/content/fiat_tilbehoer/doblo/doblo_styling.asp?q=7

Ja, men lysta på å gjøre det forsvant da jeg leste at dette måtte limes på! Hehe!

Mulig det blir noen felger til sommeren. :)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

en 1,2 liter kan gi mye effekt den;)

Ta nå å sett inn en 1,3liters turbo motor da:D

Bytte av motor blir vel neppe noe av uansett. Trimmingen får vente til garantiene er over. Og når de er over er det nok på tide å bytte inn bilen igjen.

Man man skal vel ikke se helt bort i fra at det kan bli en lettere trimming av stereoanlegget! Det hadde gjort seg! ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Lenge siden jeg var på tråden min nå ser jeg. Er ikke mye mer å si enn at jeg rundet 20.000 km i dag...

Men for de som har lagt merke til at jeg bytter bil ofte, bare legg merke til hvor lenge jeg har hatt denne! Hehe! Er faktisk en liten seier for meg at jeg har greid å ha en bil i lenger enn én mnd! Denne har jeg hatt i snart 4 mnd! Hurra for meg! Hehe!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider