sirsnare Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hvis det ikke hadde vært sikringa,så kunne det vært no sånn rart om at du må koble om litt på ledninga på isokontakta, det måtte jeg ihvertfall gjøre på omega`n,nyere type, til en kompis av meg.. Der ble alt rart når vi bytta spiller, tror jeg kobla om noe på gul og rød kabel, husker ikke helt..Fikk det da til å funke da ihvertfall..Så hvis det skjer igjen,så prøv å ta ut spiller`n, og sjekk om alt funker som det skal da.. Hvis det gjør det,må du bare bytte om og koble sammen noen ledninger..Det jeg har kommet fram til på det jeg har kobla ihvertfall.. Samme var det i en v40..Alt ble rart.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 alt er i orden nå, skal montere resten av annlegget til lørdag tenker jeg. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 fikk inn en vectra på jobb ei gang som de hadde montert i en spiller med jalla mekk kvalitet,denne koblinga resulterte i at speedometer ikke virka,var ikke det første jeg sjekka:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg