Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir ikke updates på en stund, siden i morra(søndag) drar jeg på ferie, og blir borte i 2 uker:)

men når jeg kommer tilbake begynner monteringa, og det er det som er morsomt:)

God ferie!

:cab

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
ser veldig bra ut, men hvorfor en så skrikene farge på understells delene?

flott prosjekt, fin tråd!

Skrikende farge? Candy grønt er en skrikende farge. Det der er en farge som sier med en rolig stemme at understellet er strøkent og fungerer som det skal. Menmen... Nok OT.. Detta blir schtrøøøkent, som vi sier på Jessheim:)

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom 69 sider Neon ;) Vet ikke om du husker meg, men jeg var med i Viking Drifters (LFS) før :) Fy flate du har ståpå mot, ville bare si lykke til videre med bilen. Du må vite at du (mange andre oxo) er veldigt heldige som har muligheten til å modde biler i en så ung alder med familie medlemmer :) Fattern min syntes alt burde være orginalt og KJEDELIGT, så du er heldig du får støtte av kara i familien din :)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ferdig med understellet, venter på e30 m3 bremser bak:)

hadde hvert kult med f1 speil ja, men tror det kan bli litt køddent å godkjenne det:( men håper på lettere godkjenning siden bilen er flyttegods;)

bilder kommer vel senere tenker jeg, skal ta å punktsandblåse den lille rusta som er under bilen også. så skal alt monteres, så er den flyttbar.

@tusis: tviler på at du har sett bilen kjørende, siden den ikke har motor eller understell:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ferdig med understellet, venter på e30 m3 bremser bak:)

hadde hvert kult med f1 speil ja, men tror det kan bli litt køddent å godkjenne det:( men håper på lettere godkjenning siden bilen er flyttegods;)

bilder kommer vel senere tenker jeg, skal ta å punktsandblåse den lille rusta som er under bilen også. så skal alt monteres, så er den flyttbar.

@tusis: tviler på at du har sett bilen kjørende, siden den ikke har motor eller understell:D

hehe:P det går fint du :) vordan går det med bilen din da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider