Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå vet ikke jeg helt hva du har av planer med motor etc.

men en ting er sikkert, du må til tyskland og godkjenne den hos tüv..

fra 1 januar i år kom det nye regler som fratar biltilsynet muligheten til og godkjenne noe som helst..

dvs du må få tak i papirer på alt du må gjøre med bilen for at den skal tåler effekten, og de må du få fra bmw norge.. noe du ikke gjør.

også må bilen godkjennes av en autorisert bmw forhandler (iht. papirene du ikke har), noe de ikke gjør med mindre de kan bygge bilen for deg og da overvåke hele prosessen..

dessuten kan du bare glemme alt sammen uten og få tilatelse til å bygge om fra biltilsynet først..

dette var ikke for å ta motet fra deg, men bare harde fakta..

(vært gjennom det hele selv)

tüv derimot kan jo gå ann, vis du er nøye og gjør ting etter boka..

koster noe rundt 20-25000kr for din del ville jeg tro..

hør med tarjei på ssperformance når tiden nærmer seg, de har peil på tüv godkjenning..

ellers lykke til, jeg følger med i stillhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at dette er info fra bmw norge da, men hva vet vel de? de selger jo bare bmw. hvorfor vite noe av hva de selger?

hvordan går det med bilen neonmuffler?

Samme faan hva BMW sier, det er slik det er i alle fall:boxers

Dette er nokså sikkert siden jeg har hatt disse bilene det er snakk om! (og har også 750 nå)

750 motoren som kom i -95 i e38 hadde riktig nok en 5.4 liter men den var bare på 326hk dette er jeg usikker på om gjelder 850 fra -95 og oppåver da jeg tror den gjekk ut av moddel programmet og 840 med v8 komm... CSI vart solgt fram til -96-97

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update..

tatt ut dashbordet, og ribba det helt, skal sendes til flocking. det skal flockes svart, med en farget logo på passasjer siden;)

har også kjøpt en billig bakrute senker, og nye sota baklykter.

prosjektdel4Medium-1.jpg

cta-heckscheibenblende-bmw-e30.jpg

eaq.jpg

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er diffuseren den under pottene? Noen som kan forklare hva den gjør?

vet at det stod ett svar om det er i tråden, men denne er gankse fin syntes jeg:

http://www.aprperformance.com/index.php?option=com_content&task=view&id=135&Itemid=44

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

diffuser er en fin måte å rette opp luftstrømmen under bilen så det blir laget et vakum/sugeeffekt under bilen som hjelper bilen med å stabilisere den lettere. men dette funker gjerne på biler som både går FORT og som er ganske rene under. dvs ikke hengende eksos ned på asfalten og og slikt. ingen av de her kriteriene oppfyller en E30

Utseende blir tøft. men i grunn lite brukbart på en slik bil.

du skal vel ikke kjøre DTM ?

Anyway. langt har du kommi på bilen.. en prosjekt tråd suger lange veier uten bilder

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider