Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

håper da det, for det skal nok bli e30 på meg og når jeg dimmer.

men har mest planer om understell og bremser.

fikk prøve AnDtHo sin både før og etter oppgraderinga av

bimmern hans, og da fikk jeg helt dilla....

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper da det, for det skal nok bli e30 på meg og når jeg dimmer.

men har mest planer om understell og bremser.

fikk prøve AnDtHo sin både før og etter oppgraderinga av

bimmern hans, og da fikk jeg helt dilla....

Den har blitt en skvett tightere nå ja.. hehe..

Hjelper når man bytter, øhhh, ALT i understell.. hehe..

Blir nok litt skruing på oss i påsken, må få montert tårnstaget bak og div annet..

Og det blir nok noen prøveskilter på oss så vi får testa litt ordentlig.. :)

Neonmuffler: Ser ut som jeg får konkuranse på banetreffa fremover.. Se etter Team Sideways.. Må få tatt en ordentlig titt på bilen.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt en skvett tightere nå ja.. hehe..

Hjelper når man bytter, øhhh, ALT i understell.. hehe..

Blir nok litt skruing på oss i påsken, må få montert tårnstaget bak og div annet..

Og det blir nok noen prøveskilter på oss så vi får testa litt ordentlig.. :)

Neonmuffler: Ser ut som jeg får konkuranse på banetreffa fremover.. Se etter Team Sideways.. Må få tatt en ordentlig titt på bilen.. :)

blir vel litt konkuranse, hehe, skal se etter deg og bilen din;)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mycket bra!

Kjøpte første bil min når jeg var nett fylt 15 og restaurerte den vinteren etter, og den var klar til jeg var 16! Brukte alle konf. pengene jeg og... +endel mer....

Er imponert over det du gjør! Kunne ikke sveise når jeg var 15.....

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mycket bra!

Kjøpte første bil min når jeg var nett fylt 15 og restaurerte den vinteren etter, og den var klar til jeg var 16! Brukte alle konf. pengene jeg og... +endel mer....

Er imponert over det du gjør! Kunne ikke sveise når jeg var 15.....

takker for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Veldig gromt prosjekt du har her! ;-) Stå på!

Men lurte fælt på dette med motor... Har hørt av en kamerat som også har 318i (cab, samme kaross som din) at det "går ikke" å kaste i en større motor, eller rekke 6'ern da...? Da motorrom er en del mindre... Men hvis du først har f.eks en BMW 320, så går det fint å kaste i alle andre motorer med 6'ere....!?!? Tar han fryktelig feil da? Han har lyst til bytte motor han også, men til en noe mer beskjeden 320, eller 325 motor.

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Men lurte fælt på dette med motor... Har hørt av en kamerat som også har 318i (cab, samme kaross som din) at det "går ikke" å kaste i en større motor, eller rekke 6'ern da...? Da motorrom er en del mindre... Men hvis du først har f.eks en BMW 320, så går det fint å kaste i alle andre motorer med 6'ere....!?!? Tar han fryktelig feil da? Han har lyst til bytte motor han også, men til en noe mer beskjeden 320, eller 325 motor.

tror han tar feil der, har sammenlignet med 320i vi også har, og det ser helt likt ut med plass. hvis BMW skulle ha hatt mindre rom i en 318i, så hadde det kosta mye penger, det er ingen vits i å gjøre det. så jeg er ganske sikker på at det går fint med en 3.5l motor. veit om en side som forklarer i trinn hvordan man skal bytte til en 3.5l motor i en E30;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Feil ja.. Du kan hive V12'en i hvis du vil..

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider