Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

Ser den klassiske bmw-linja ikke fortsetter på bakskjermen.. Skal det være slik på M3?

Men damn, blir bra det her.. Litt finpuss nå så er det bra greier!

er ikke sikker på hvem linje du mener men, hvis det er den jeg tror det er, så stopper den ved breddinga.

btw: er ikke Heeeelt ferdig med sparklinga enda, må ta litt på toppen som dere ser.

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neonmuffler, veit at det jeg peker på nå er litt seint ute i prossessen din, men jeg lurer litt på hva du forventer av din egen sveise kunnskap. Må si at jeg ble redd veldig redd når jeg la merke til at du har skjøtet velteburet på ett sted hvor det strengtatt ikke skulle vært gjort!

Sveisigogveltebur038.jpg

Sveisigogveltebur042.jpg

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonmuffler, veit at det jeg peker på nå er litt seint ute i prossessen din, men jeg lurer litt på hva du forventer av din egen sveise kunnskap. Må si at jeg ble redd veldig redd når jeg la merke til at du har skjøtet velteburet på ett sted hvor det strengtatt ikke skulle vært gjort!

Hylsa er satt på der fordi det var der vi hørte den skulle være. Var dessuten det eneste prakriske stedet å feste den ellers ville ikke buret gått inn i bilen. Har i ettertid fått vite at den skulle vært skrud fast og ikke sveiset.

Ps

det er ikke NeonMuffler som sveiset der men en gjest som var hos oss og ville prøve å sveise litt.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hylsa er satt på der fordi det var der vi hørte den skulle være. Var dessuten det eneste prakriske stedet å feste den ellers ville ikke buret gått inn i bilen. Har i ettertid fått vite at den skulle vært skrud fast og ikke sveiset.

Ps

det er ikke NeonMuffler som sveiset der men en gjest som var hos oss og ville prøve å sveise litt.

Så det var en hylse dere sveiset fast? tror alikvel man burde tenke seg om litt mere angående det buret der og falsk sikkerhet. men Er det egentlig meningen at frontseksjonen skulle vært skrudd eller? skjønner ikke helt den hylse tingen, men det er nok bare meg. uansett ett bra prosjekt. :)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var en hylse dere sveiset fast? tror alikvel man burde tenke seg om litt mere angående det buret der og falsk sikkerhet. men Er det egentlig meningen at frontseksjonen skulle vært skrudd eller? skjønner ikke helt den hylse tingen, men det er nok bare meg. uansett ett bra prosjekt. :)

For å få på støttene som går fra hovedbøyle og fram over (som også er koblet sammen med bøyle over frontrute) måtte det være deling der hvor hylsa er. Kommer nemlig ikke til for å helsveise der. Hylsa er tredd utenpå skjøten i rørene. I ettertid fikk vi vite at hylsa iflg bilsportboka skal skrues og ikke sveises. Dumt av oss :)

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at ting tar form. Du er vel snart klar for lakk, tenker jeg? Hvilken farge skal du ha? Mulig du har sagt det før en gang... Men det er 600 poster her.... Ellers: Har du begynt å tenke på interiør? Hva slags målere, stoler etc? Farger?

OT: Ser en feit bil i garasjen og. Info? Bilde? (pm kanskje?)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld å si det. men jeg håper for GUDS skyld at kvaliteten på sveisene er litt bedre enn de på de siste bildene. og håper du skjærer oppigjen å gjør det ordenlig. (no offence) men det er litt viktig at det er gjort riktig

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: det er INGEN regler ang godkjenning av bur i bil!

den regelen om at det skal skrus fast gjelder BARE når man skal kjøre konkuranse! noe jeg ikke skal.

skal jo kjøre på gatebil og sånt, men da har det ikke noe å si om den er sveisa eller ikke!!

btw: den sveisen dere klager over, har jeg IKKE lagd. det var det en kompis av meg som gjorde.

selv om den kanskje ikke ser pen ut, så er den sveisa godt!

btw igjen; har kjøpt en bakfanger fra tyskland:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av den bakfangeren? Hadde vært fint om burett hadde vært godkjent for banebruk, er vel kansje en grunn til at det skal skrus og ikke sveises.

hva er vitsen med å godkjenne den for banebruk når jeg ikke engang har noen klasse å kjøre ?!

bildet av bakfangeren kommer litt senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen med å godkjenne den for banebruk når jeg ikke engang har noen klasse å kjøre ?!

bildet av bakfangeren kommer litt senere;)

Tenkte at når du først var i gang så kunne du gjøre det etter boka... Men vis du kun skal ha det for at det skal se kult ut så er det jo enn annen ting.. Kan jo hende du vil være med å kjøre i en klasse senere...

sombrero

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at når du først var i gang så kunne du gjøre det etter boka... Men vis du kun skal ha det for at det skal se kult ut så er det jo enn annen ting.. Kan jo hende du vil være med å kjøre i en klasse senere...

sombrero

hvis jeg skulle ha konkurert, da måtte jeg bygge om hele bilen etter de reglene osv osv, det gidder jeg ikke. er bare en gatebil, IKKE en racerbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider