Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

I Norge får du ikke godkjent et bur som har skrå stang ved dørene. Må gå langs gulvet og ikke hindre inn og uttreden. Kan jo bli et problem for godkjenning da. Tror ikke jeg har feil, men rett meg gjerne...

Er ingen faste regler for bur hos biltilsynet. Kommer helt an på hva den enkelte mener og synes. Treffer du en som vil krangle kan støttene bli et problem men det kan ordnes i så fall.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fått noe mere deler ennå da neonuffler? sitter spent å venter på at det skal skje noe mere her jeg nå hehe...

og ja seff så venter vi på flere bilder og da? nei jeg maser ikke hehe,,,

hehe, delene kommer ikke over natta;)

har sparkla igjen en bulk i høyre dør, men gidder ikke ta bilde i regnværet:D

btw; takker sledoholic:)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg alle skruer i poser og merk hvor de hører til. Ta gjerne bilder av hvordan de er montert. Er nemlig lett å glemme hvordan det satt og hvilke skruer som hørte til hvor når det skal skrues sammen etter en stund.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke rette kjeften detta kommer ut av siden jeg som dro igang dette. men nå drar det litt langt uten for ot... dette er jo egentlig prosjekt tråden om bmw'n til neonmuffler... det vill komme en egen tråd om min etter hvert...

sorry ot postene neonmuffler, min skyld ....

det er greit, men noe mer så får jeg en admin til å slette det;)

uansett, har kjøpt m3 speil av min nye sponsor:D

de er elektriske med blinkers og tuna speil:)

speilMedium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sparkla igjen en bulk i høyre dør, men gidder ikke ta bilde i regnværet:D

btw; takker sledoholic:)

Står bilen ute i regnvær nysparklet? Du veit at sparkel er som en svamp når det gjelder vann og fuktighet?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunninga er ikke altid tett den heller.. også får den vel ikke ordentlig varme/tid til å tørke ute?

Han legger alltid tynne lag med sparkel som herder fort. Deretter flere lag med hurtigtørkende grunning + at han sjekker langtidsvarselet før han gjør noe :D + presenning over bilen .

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnarbeidet er meget viktig, er derfor han jobber mye med det. Hans gamle bestefar (som var billakkerer i 30 år før han pensjonerte seg) har gitt mange tips og råd som NeonMuffler følger . Han har også inspisert arbeidet og synes det er bra fagmessig gjort. Han bruker naturlig nok bare mye lenger tid enn en proff...

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske på at han har god tid på å få ferdig bilen da.. Blir jo ikke noe lettere om alle maser hele tiden..

riktig:)

som sagt flere ganger; jeg venter på deler!

dessuten så oppdaterer jeg når det skjer noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider