Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

All rust som blir funnet blir også fjernet . NeonMuffler har tilgang til bla div punktsandblåsere mm + mye annet av trykkluft .Bilen skal jo lakkes til slutt også . Blir nok brukt mye tid på grunnarbeidet før lakking

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er enig her, da den skal være 100% rustfri så skal det ikke være en millimeters rustflekk! og en får Aldri (nesten, om man ikke ribber Alt) kikket 100% over hele bilen, samt det kan være vansklig å få vekk rusten på enkelte plasser. men at den blir 95% rustfri, det tror jeg nok.

 

 

Nå var det da måte på flisespikkeri...... Syns det har vært mye rart i dene tråden i det siste.. Jeg har egentlig lyst til å lese neon's oppdateringer, ikke personlige definisjoner av rustfri...

 

OnTopic: Pent tanklokk Neon! Hvordan har du festa det mot det originale røret for å få det tett? Jeg ser du har spor etter lister i dørene. Skal de legges igjen, eller skal du kjøre med listverk?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det da måte på flisespikkeri...... Syns det har vært mye rart i dene tråden i det siste.. Jeg har egentlig lyst til å lese noen's oppdateringer, ikke personlige definisjoner av rustfri...

 

OnTopic: Pent tanklokk Neon! Hvordan har du festa det mot det originale røret for å få det tett? Jeg ser du har spor etter lister i dørene. Skal de legges igjen, eller skal du kjøre med listverk?

har ikke lagd en overgang fra tanklokket til orginalen enda.

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sinkgrunninger som er ok feks. Sjekk med en butikk som er spesialist på billakk. er mye nytt nå også. Vær obs på at ofte så kommer rust fra baksiden pga små, små rusthull i metallet. Har sett dette på hjulbuer ofte. Er ikke uvanlig at man får rust mellom platene i hjulbuen og dersom du sliper og lakker forsiden så kommer alt tilbake etter en stund fordi det ikke er tett bakfra. Er derfor NeonMuffler kliner på mye ting og tang for å tette fra alle kanter.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskering er luksus.. hehe.. sombrero

 

Fet den der, tar du dører på bestilling?

 

Skal du montere sentral-lås sånn som meg nå eller? Siden du har fjerna låsesylindern?

blir sentral lås ja:)

 

snx på msn

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... håpe det går bra... selv om sjangsene er små.. men kjipt vis det skulle skje

det er sant, er liten sjangs for at det skulle streie eller no:)

men men, hvis det skjer, så skjer det.

 

btw, annlegg kommer ikke i første omgamg. kommer garantert senere, vil jo ha litt lyd:D

men det er ikke første prioritet.

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik.. Har fjernstyring på låsene og ikke nøkkelhull.. Batteri i bagasjen.. :)

 

Du er flink å jobbe med vogna Neon!

Hjelper lite med batteri i baggasjen hvis du har kobla bakluka på sentral-låsen også.. hehe.. doh

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjef ut dette her, skulle ønske jeg ikke var så tiltaksløs som jeg er :P Så at du tenkte på 745-motor, er ikke dette bare en fabrikktrimma versjon av 732-motoren? ville det da ikke vert rimeligere å kjøpt en 732-motor og trimme den, så blir det kanskje litt ekstra guffe også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjef ut dette her, skulle ønske jeg ikke var så tiltaksløs som jeg er :P Så at du tenkte på 745-motor, er ikke dette bare en fabrikktrimma versjon av 732-motoren? ville det da ikke vert rimeligere å kjøpt en 732-motor og trimme den, så blir det kanskje litt ekstra guffe også

 

Tja.. Forskjellen ligger i motorvolumet. 745/M102B35 er vel egentlig samme greia som står i 735, men med turbo. 745 er 3,5 liter, mens 732 er 3,2l.

Litt forskjell i komp. 3,5'en er vel egentlig lettere å få tak i enn 3,2 literen.

Billigere å modifisere 745'en, enn å få like mye i 735'en.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår