Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

BIlde av det hadde bært fint. Skal du ha et hull i panseret eller skal du legge på noe netting for at det skal se bedre ut?

hvis du gidder å se litt opp, så ser du bilde av motoren.

planene for ventene står på forrige side, for de som gidder å bla tilbake.

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg fulgt med på denne posten siden den startet og jeg har sett sinnsykt mye rosing og kun en eneste person som tørr å kritisere litt. Slenger meg på der. Du er sinnsykt modig som tørr å gå på et sånnt prosjekt, men den sveisinga av buret er jeg litt skremt over. Når du først går inn for å sveise et bur antar jeg at det skal ha en funksjon? Du skjøter buret på kritiske steder.

Og angående den frontfangeren... Synes bilen hadde blitt helt konge hadde du gjennomført m3 opticen. Den fangeren der kler pakkiser og kun pakkiser. Syns den er jøgglete. Men så klart. Hver sin smak.

Nok kritikk. Litt ros :) Som sagt så syns jeg det er sinnsykt modig av deg å begynne i en så ung alder. Beundrer det du gjør og du kommer til å nå langt med et slikt pågangsmot. Gleder meg til å se deg på banen en dag :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig sveisejobb holder vanligvis like bra som om det ikke var sveiset:)

Det er korrekt at viss det er proff sveiset kan sveisen vere sterker en selve røret, men da snakker vi om full gjennomsmelting, med oppbygging på baksiden.

Om det er en slik sveis her...

Sveisigogveltebur042.jpg

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det samme. Er ikke den beste sveisen jeg har sett. Men en ting er funksjonen. Men det er ikke noe pent å ha det slikt heller.

Det er ikke jeg som har sveiset der men en kompis. Dette er heller ikke en skjøt på røret men en hylse som ligger over en skjøt.... Dette står også flere steder tidligere i postingen her for de som gidder å lese bakover. 95% av de bur jeg har sett har denne rørhylsa her. Det som er feil iflg enkelte er at denne hylsa ikke skal sveises fast iflg bilsportboka men festes med 2 bolter.

M3 speil med blinklys ++ kom i posten i dag. De som tror jeg har mye penger tar veldig feil, sparer alt jeg har +bruker god tid til å finne deler i utlandet til en billig penge. Da jeg ikke røyker eller drikker !!!!! sparer jeg mye der. Hvis noen i Oppegård/Kolbotn området kan skaffe meg en sommerjobb/ekstrajobb ville det gå fortere for meg å skaffe deler :)

btw: blir litt mye :offtopic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. skulle ønske jeg kunne sveise i det hele tatt jeg :P litt bur er bedre enn ingen bur, men kan jo være falsk trygget også da.

og neon: jeg røyker ikke og drikker skjeldent men penga blir borte alikevell :P hehe

oki, røyke greia var ikke ment rett mot deg:)

bare nevnte at man tjener masse penger på å ikke røyke og drikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, mente ikke det, men selv om jeg ikke røyker og ikke drikker mye så blir pengene borte på andre ting enn bilen alikevell :S ikke lett å se hvor de blir av :)

hehe, når man begynner å tjene penger, begynner man å bruke penger, sånn er der:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå som Neon ber dere slutte med OT tar dere en diskusjon om OT...??? :fuckme2:

Det går ikke så mye på om tråden blir stengt heller, men hvor gøy tror dere det er for neon å skrive her når 1/3 av alle postene er ting som karakterer på mekken? Kan dere bare venligst gjøre som han sier og slette postene? Det hjelper heller ikke at hver5. post spør: Skjer det noe her? Tråden blir oppdatert når det skjer noe! Det er selvfølgelig ikke til å unngå at det samme spørsmålet blir stilt en del ganger. Hjulvalg, lakkvalg etc.. Men det går jo an å leve med. Ting som hva slags lønninger man har, hva som er på matpakka, og hvor ofte man spiser på møkkadonalds har ikke noe her å gjøre!

Jeg skal gladelig innrømme at jeg er "king of OT" selv, men når noen ber meg dempe meg gjør jeg det..

BTW: denne posten sletter jeg i morra kveld når enkelte forummedlemmer har lest den...

fint at du har forstår det:)

har fått M3 style speila med blinker, men ikke en overgang, så får ikke montert dem:( er snart ferdig med å sparkle på breddinga også!

btw; hvis alle sletter sine OT innlegga, så blir det MYE mindre å leste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray

her er det virkelig noen som får det til.. har nettopp sitti i nesten tre timer og lest hele tråden, og er MEKTIG imponert over at du får det til :) stå på og lykke til videre :)

en ting til som har slått meg er alle som spør om ting som står tidligere i topic... reading.. the black things on the white background right here... are words :)

Raven :D

hehe, takker:)

noen folk gidder ikke/vil ikke lese litt tilbake, så derfor spør de ofte om det samma igjen og igjen:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider