Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, Neon. Orka ikke lese hile tråden, men viss du enda ikke har funnet felger, prøv http://www.ebay.de under automobile. Søk på BBS, Borbet også videre, da finner du genialt mange rå "e30-felger".

Forresten, respekt for at en ungfole som deg selv starter et så bra prosjekt. :pray

Bare synd lappen er et stykke unna.

Her er en link me masse E30 M3er. Masse forskjellige felger å se der og, syns selv mine er finest. Du finner min bil i en post gjort av meg med samme nick som her.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bruker han denne blir han iallefall ikke unik, en kamerat holder på å lakkere en kadett c sedan og en argocat 16 med akkurat denne lakken nå. Den ser blå/blålilla ut, men knall-lilla hvis du ser den på skrått. Billig var den og, godt under tusenlappen for literen inkl herder.

Har så langt kun lakkert bilen inni. Dashbordet ble belagt med polyerster og finslipt før lakkering, nå er det blankt som pokker. Solbriller må brukes i motlys! Devil

bruker ikke den fargen, har fått lakk koden på fargen jeg vil ha :w00t

blir nok en stund til neste oppdatering, siden det er sommerferie og Gokart sesong:)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Utrolig tøff bil du har neonmuffler. Nå har jeg lest helt fram til side 16 og da gadd jeg ikke mer, og det ble jeg veldig glad for nå som jeg ser at det er over 60 sider :D

blmetallicbmwm3e30.jpg

Den her var utrolig tøff, de felgene synes jeg du burde velge, eller BBS Challenge :)

Lykke til videre med prosjektet

(skulle ønske jeg hadde mer peiling og et sted å mekke.. :()

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har skjedd lite i det siste Neon... Ikke bra. Blir jeg nødt til å komme ned og sparke deg i gang?

Jaja.. Lykke til videre, c ya later en gang

hehe, er sommerferie+ at det har regna de siste dagene:S så står stille ja, men når skolen begynner, så blir det jobbing!

btw, kom inn på Mekansisk linje på Ås:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey du er fra oppegård du oxo!! FETT!!! Jeg er fra myrvold.. Fett projekt du driver med.. Bare kom bort til en Bronze farget corrado en gang hvis u ser på den..

Keep it UP!

tror han er fra haugesund, hvis ikke du mente meg da:P hehe, kan jo komme en tur hit hvis du vil, alle er velkomne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonmuffler: Kongen av MessTV?

Så at du markedsførte prosjektet igår.

Satt å bruke ferien til PS, og la plutselig merke til en som snakka om E30 med M3 styling og 3.5 motor.

Var det BMWkid eller no du kalte deg?

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonmuffler: Kongen av MessTV?

Så at du markedsførte prosjektet igår.

Satt å bruke ferien til PS, og la plutselig merke til en som snakka om E30 med M3 styling og 3.5 motor.

Var det BMWkid eller no du kalte deg?

hehe, ja var meg, kaller meg BMWkar(tror jeg) hva sa de a? la meg før det kom på skjermen:P evnta i en time, så gadd jeg ikke mer, må jo få ut prosjektet vøtt;) kanskje noen hører om det, og vil sponse meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 2spm angående nesten samme prosjekt: passer m3breddinga på e30 cab ? er det muligt å få e30cab godkjent med 3,5l ?

Ja men bredderne må kappes til på toppen, viss dem ikke er spesial laget.

3.5 er fullt mulig, men da frykter jeg den må godkjennes på et Dekra-verksted (samme som TÜV) i tyskland først....

@NeonMuffler: Di MessTV folka la ikke merke til meldinga di, desverre....

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men bredderne må kappes til på toppen, viss dem ikke er spesial laget.

3.5 er fullt mulig, men da frykter jeg den må godkjennes på et Dekra-verksted (samme som TÜV) i tyskland først....

@NeonMuffler: Di MessTV folka la ikke merke til meldinga di, desverre....

Fatter ikke at folk sitter å ser på MessTV....

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider