Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En ting jeg har lurt på en stund er hva slags bakakselklokke du skal bruke.. Regner med du skal ha lsd, men hva slags? Ca. hvor mye sperring, og hva slags utveksling skal du ha?

P.S. @Prizma & andrej1 : Det er bare et par dager siden en moderator måtte rydde opp i O.T... *HINT*

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhmm, takker, men ser ut som om du har slettet de bildene jeg har lagt ut av bilen og bremsene. + alt jeg skrev at jeg hadde gjort.

Beklager. Inne på den siden hvor vi sletter mange innlegg om gangen, får vi kun de første 50 tegna i et innlegg. I det innlegget hvor du la ut bildene hadde du quotet en melding jeg hadde slettet, så det eneste jeg så fra den meldingen var svar til det innlegget jeg allerede hadde slettet.

Har forresten ryddet litt mer her også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen går det med bygget neon. noen ny updates snart?

du er god inspirasjon for oss andre bmw byggere.

:wave

gleder meg til å se når bilen er lakert ja. blir nice..

lykketil vidre med skruinga

hehe, takker:) oppdatering kommer snart;)

@ olsen_nissan: lakk dato er ikke satt, er vel en stund til. mangler fortsatt bakfanger:S

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Neon! Føller stadig med prosjektet ditt! Kjempe bra! Hvor fikk du tegningene til buret du sveiste? Har en kamerat som har kjøpt den grønne B-4-you bmw'n, og får ikke buret godkjent. STÅ PÅ! :wave

heisann og takker:) kjøpte buret på pedersens-racing;) men fulgte ikke med tegninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier dere ikke gidder og lese hele tråden, og heller spør om alt mulig.. Vær så snill og les hele tråden! Jeg har selv lest gjennom alt i dag (Jeg er syk og har god tid) :P og er svært imponert!

Rart jeg ikke har lagt merke til denne tråden før.. Kanskje fordi jeg ikke er interesert i BMW? :P

Jeg skjønner veldig godt at Neon klager på offtopic.. Det er veldig irriterende å sitte og lese gjennom her når det er 40% offtopic.. Mange av postene kunne like godt vært PM, siden de ikke har NOE med denne tråden å gjøre..

Fortsett med å gå etter dine egene planer Neon, og tenk gjennom hver ting som fikses! ;)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil påstå at jeg har funnet det beste motoralternativet ditt til nå..:

http://www.autopower.se/?oppna=/powerborsen/annons.asp?id=168087

3.5i med girkasse til 2000..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil påstå at jeg har funnet det beste motoralternativet ditt til nå..:

http://www.autopower.se/?oppna=/powerborsen/annons.asp?id=168087

3.5i med girkasse til 2000..

MeSs

Det var jo en pris som var veldig hyggelig.

Regner med at prisen er i sek også noe som gjør det rimeligere.

Neon: Skal du montere motoren selv?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går for en motor fra en e34 535i eller e32 735i da disse passer bedre inn i E30 pga bunnpannedesign bla. Vi kjøper antagelig en komplett bil i Tyskland slik at nødvendige deler kan hentes der og resten av bilen selges som deler... Kan redusere kostnden en del..

Uansett blir ikke motor anskaffet før vi har fått endelig avklaring med biltilsynet på hva de mener om Neonmufflers planer. Vi har sendt beskrivelse av prosjektet og grundig dokumentasjon på bremser, motorer, vekt osv til dem og venter på svar derfra.

Dette prosjektet er ikke noe stress/hurtigprosjekt :) men resultatet blir nok meget bra når det avsluttes antagelig i 2007.. Målet er å ha alt klart når han får førerkort for bil.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går for en motor fra en e34 535i eller e32 735i da disse passer bedre inn i E30 pga bunnpannedesign bla. Vi kjøper antagelig en komplett bil i Tyskland slik at nødvendige deler kan hentes der og resten av bilen selges som deler... Kan redusere kostnden en del..

Uansett blir ikke motor anskaffet før vi har fått endelig avklaring med biltilsynet på hva de mener om Neonmufflers planer. Vi har sendt beskrivelse av prosjektet og grundig dokumentasjon på bremser, motorer, vekt osv til dem og venter på svar derfra.

ja, slik er planen:)

WoW, 1000 innlegg jo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider