Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig bra jobba NeonMuffler! Og til å være 15 år og greier.

Jeg starta tidlig å skru jeg også, men dæven da, det var på en MOPEDmotor da :P Og du er ikke engang gammel nok til å kjøre moped også driver du med BIL og gjør ting engang ikke jeg kunne fått til nå som jeg snart er 19 år!.

Starta du og skru tidlig eller? Hvordan blir det med mopedtida? Den blir nedprioritert?.

Må si du har valgt deg riktig merke også. BMW :D

Har planer om et lignende prosjekt selv, men da en "350" :D Noe ala det E-30 big har.

Stå på gutt! Vær fokusert, og du vil nå laaangt!

Trydal

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trydal

Utrolig bra jobba NeonMuffler! Og til å være 15 år og greier.

Jeg starta tidlig å skru jeg også, men dæven da, det var på en MOPEDmotor da :P Og du er ikke engang gammel nok til å kjøre moped også driver du med BIL og gjør ting engang ikke jeg kunne fått til nå som jeg snart er 19 år!.

Starta du og skru tidlig eller? Hvordan blir det med mopedtida? Den blir nedprioritert?.

Må si du har valgt deg riktig merke også. BMW :D

Har planer om et lignende prosjekt selv, men da en "350" :D Noe ala det E-30 big har.

Stå på gutt! Vær fokusert, og du vil nå laaangt!

Trydal

takk takk:) er ikke så lenge siden jeg begynnte og mekke, lærer fort;) moped er ikke noe jeg bryr meg om, er forbi den tida:) gikk til noe fortere med engang jeg:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NeonMuffler

noen som veit hvor jeg kan få tak M3 bakskjermer??

du kan jo ringe veng og spørre de, de har no nesten alt til biler til en billig peng. her e no hjemmesiden deres http://www.veng.no/pris.htm!

eller kan du ringe lakkspesialisten, de forhandler igjenom veng, og vet de e billige på vw deler, men de holder kun til i bergen og trondheim, sikkert ikke så vanskelig for de og sende heller!

hjemmesiden deres e: http://www.lakkspesialisten.no/

lykke til videre med prosjektet!

kidn

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Ikke 2 haner håper jeg, får vel ta med ei høne og? :D

mirakler kan skje;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

jaja, slutt no å kuk opp denne tråden!:(

å så sur...;)

men du neonmuffler...åssen farge skarru ha på bilen din...? veit ikke om du har nevnt det før menmen...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider