Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

Dette må da være den lengste tråden på forumet, eller finnes det lengre tråder?

Leste om prosjektet i Gatebil Magazinet :)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt du starter igjen nå som vårsola stikker frem :) Får energi og arbeidslyst av det. Har selv liggi i 1 uke under bilen min hittil nå, non stop.

E30'n din er facelift version, derfor overrasker det meg at den har M10 motor..? (som vist på siste bilde). Denne skulle hatt M40 motor ettersom den er etter 9/87. Kan det være at din er ombygd til facelift? Bare nevner det så du har det i bakhodet...

Ellers så gleder jeg meg virkelig til å se deg komme igang igjen. Så kanskje det kommer bestilling på et eller annet glassfiber produkt en gang i tida ;)

Stå på! E30 :win

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETK sier bilen er produsert 1/1988 med M10 og har facelift iflg ETK. Antagelig har BMW ikke startet med M40 motoren helt samtidig med faceliften. Bilen er kjøpt ny i Sverige så kanskje de dumpet de med gammelmotoren der.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) jeg har fulgt med hele tråden din og er spent på resultatet, som jeg tror blir bra:)

jeg vet om en gjeng BMW karer i kommunen min, hvor den ene holder på med et E30 twinturboprosjekt:) jeg anbefaler deg å se innpå siden deres: http://www.praerien-racing.com for informasjon. Denne gjengen kan veldig mye om BMW:)

-1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert

-1992 Volvo 850 GLT - Solgt

-1987 Volvo 240 GL - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...