Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Update!

sandblåst og lakkert stabstag fra en 325.

siden den er litt grovere enn 318.

før og etter sandblåsing av fester:

Nyeprosjektbilder001Medium-1.jpg

og bilder av stabstagen og festene:

Nyeprosjektbilder002Medium-1.jpg

Nyeprosjektbilder003Medium-1.jpg

har også 325 dash:

Nyeprosjektbilder004Medium.jpg

i morra skal jeg pusse opp 325 bakstilling, og lakke dem.

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørr. hvordan tar man ut instrumente?:P har fått meg kvite skive. men har ikke peiling på korsn man tar ut d dær. vil ikke ødelegg såh:P
Instrumentpanelet sitter med 4 skruer. 2 av dem er bak en dekkplate nederst bak rattet som må løsnes. Denne sitter med 2 store runde "muttre" på baksiden som du løsner med fingrene. Tar du vekk denne ser du skruene til panelet nederst. Panelet har 2 stikkontaktkoblinger som du må ta ut. De er låst fast i panelet med en låsesak du må dra ut for å få løs kontaktene. Lett å skjønne når du ser det. De 2 øverste skruene ser du ved å bare myse opp på panelet. De er ikke skjult eller noe. Lirk ut og montar i motsatt rekkefølge. Sjekk gjerne at muttrene som er på bensinmåler og temp måler sitter ok (ikke dra til hardt men spray feks litt kontaktspray på). Gjør de det noe som ikke er uvanelig virker feks ikke temp måleren normalt. Må dunke litt på den for å få den til å røre på seg feks. Kjekt å sjekke dette når du først har panelet ute. Bytt pæerer i samme slengen dersom noen er døde. Har du trøbbel med service indikatoren el så bytter du batterier i samme slengen.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg drømte at bilen din var ferdig i natt!

Og hvis du lurer; den så sinnsykt fet ut! :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider