Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

hei!

dere vet vel hvorfor det står litt stille håper jeg?:D holder med å si at det er kaldt som fy! det er en av ulempene ved å stå ute.. ;) men uansett, har lagd en liste over ting som må gjøres, den er foreløpig på bare 2 sider, men den vil sikkert vokse!

men jeg har hvertfall fått baklyker(kanskje nevnt før) og en skikkelig diffusor!:)

på fredag kommer det en ny sponsor og skal titte på bilen, så vi finner ut hva han kan bidra til:)

 

Edit: kanskje vi sees på Sigdal den 6.januar:D skal kjøre der i en orange avskilta e30 325:) er bare å hilse på!:)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
du har helt rett, er forskjell. man bruker vakumpose for å presse sammen carbonen og presse ut luftbobler etc. men er vel ikke langt unna når det gjelder metning og få det til å følge former etc, så er greit å øve på noe som ikke er så langt unna;)

 

Må den ikke også "bakes" på høy temperatur...

1999 VW Golf GTI Exclusive

2003 Aprilia RS 125 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg har funnet ut at jeg kommer til å ta en Danmarks tur og hente M3 bakskjermer i stål. litt synd og måtte kutte opp de jeg har, men jeg vil tjene på det i lengen:) de jeg har nå blir nok kasta, hvis ikke noen er intr i de da...

 

gjør klar til start nå, gleder meg som en unge til å begynne igjen:)

 

ellers så kan jeg jo nevne at jeg har lakka forskjermene;) bit by bit

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vet ikke hva jeg skal ta for dem, ser det ann;)

 

har bestått Teori delen av lappen:) fikk 4 feil, så da gjenstår bare selve oppkjøringa!

 

 

 

 

jeg kan vel også legge ut bilder av dashen når den er plasta litt igjen, baklykter, diffusor og noe annet;) har vel ikke lagt ut bilder av de tinga enda, så da passer det fint nå:)

 

prosjektdel4004Medium-1.jpg

 

prosjektdel4003Medium-3.jpg

 

prosjektdel4002Medium-3.jpg

 

 

hmm, Warsteiner dekal sett:)

prosjektdel4Medium-2.jpg

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår