Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lurer også på om jeg skal bytte til galvaniserte skruer, de med gull look

Det tror jeg absolutt kunne blitt pent :)

Tøft at noen kjører full carbonfiber-stil!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg kjørte fra sverige og hjem med en clutch i bagasjerommet. Det resulterte i 1 stk fin utoverbulk gitt;)

Heldigvis var det bare en donorbil til prosjektet hans...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg støper uten vaakum faktisk..

jeg fikk høre at å støpe bare plater uten vaakum ville jeg ende opp med masse luftbobler etc. men jeg har ikke fått en eneste en :)

bruker samme metoda som når man støper glassfiber, bare uten å bruke gelcoat.

jeg støpte over en stor alu plate som jeg hadde polert på forhånd, og det slapp med engang uten å sitte igjen noen steder.

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på glassfiber metter man det med f.eks norpol svineri (husker ikke hva det heter) når man støper...hva bruker man på carbon? bruker du vakuumposer og varme og noe form for vekt som du legger oppå etter du har støpt?

Kult prosjekt forresten :)

til glassfiber bruker man polyester. jeg legger det ikke i ovn eller bruker vaakum.

carbon støper man med epoxy, men man kan bruke polyester også(noe jeg gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, ja det er riktig det du sier. vakuum er for å pakke mattene mere sammen + at du får en finere finish. varme er ikke kun for å få den til å tørke fortere(tror jeg9, men for å styrke det enda mer.. men mulig jeg tar feil. uansett så kommer jeg til å bruke vakuum og epoxy på de neste platene :) da jeg snart har alt av utstyr til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider