Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kompis av meg kjørte fra sverige og hjem med en clutch i bagasjerommet. Det resulterte i 1 stk fin utoverbulk gitt;)

Heldigvis var det bare en donorbil til prosjektet hans...

pfft. gamalt nytt. prøv heller en garasje jekk i bagasjen på en mazda 626 kombinert med litt grisekjøring på hølandsveiene:)

så ut som et smurf som ville flykte innifra:popcorn

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, ja det er riktig det du sier. vakuum er for å pakke mattene mere sammen + at du får en finere finish. varme er ikke kun for å få den til å tørke fortere(tror jeg9, men for å styrke det enda mer.. men mulig jeg tar feil. uansett så kommer jeg til å bruke vakuum og epoxy på de neste platene :) da jeg snart har alt av utstyr til det.

vamer hjelper også luften med å komme seg ut av duken etter støp..

Har selv også alt utstyr som trengs til å støpe, blir 4 stk skjermer, panser, front og bakfanger, vinge på min bil i carbon..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vamer hjelper også luften med å komme seg ut av duken etter støp..

Har selv også alt utstyr som trengs til å støpe, blir 4 stk skjermer, panser, front og bakfanger, vinge på min bil i carbon..

DU skal ta mange bilder av det =D for det vil sikkert fler enn meg se =D Høres kjempe flott ut, håper du får det slik du vil ha =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU skal ta mange bilder av det =D for det vil sikkert fler enn meg se =D Høres kjempe flott ut, håper du får det slik du vil ha =)

Kan ta mange bilder ja, men legger de ikke ut før jeg er ferdig med bilen..breddekit som bygger 10-15 cm på hver side bla.

men nok of-topic..

Dette blir bra NeonMuffler..Artig å følge med på prosjektet ditt

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...