Gå til innhold

Stolt eier!

Kimern

Anbefalte innlegg

Hei alle på Forumet! vil bare si hei, som en liten nykommer! har nettopp kjøpt meg en Strøken Nissan Sunny SR, ikke kjørt den selv ennå, men sittet på... hakke store pengene igjen da! hehe..;)

Hvor mange er det på dette forumet som har Sunny??

Kan hende jeg trenger litt hjelp og lurer på derfor hvor mange vi er her!

---Kimern---

-Nissan Sunny SR 95 mod-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Kim!!

Skulle egentlig lufte Ligthning en liten tur å komme bort om deg istad, men fikk ikke tid. Du får hvertfall ha gratulere med ny bil da! Når er det du får lappen? Noen bilder av herligheten?

BTW. Jeg hadde håpa på å bli parket i går p10turbo, fått sett en Primera som VIRKELIG sparker! :P :)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Halla Kim!!

Skulle egentlig lufte Ligthning en liten tur å komme bort om deg istad, men fikk ikke tid. Du får hvertfall ha gratulere med ny bil da! Når er det du får lappen? Noen bilder av herligheten?

BTW. Jeg hadde håpa på å bli parket i går p10turbo, fått sett en Primera som VIRKELIG sparker! :P :)

Skulle gjerne ha gitt deg et show, men siden dattasprutet ikke er skikkelig så får jeg ikke ladet mer enn 0,3bar trykk.

Så da er det er det ingen vits og kjekke seg ennå. Regner med og få bremset vogna iløpet av feb. Så kan vi begynne med høyt dekkforbruk igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Veldig fornøyd med Bilen! Nå er den jævlig møkkete da, så det blir nok dagens jobb:D

Skal Prøve å få tatt noen bilder etter jeg har vasket den, men får se!

Første jeg egentlig lurer på er hvordan jeg kan få fiksa tuten(lydhornet) det tror jeg nemlig at har streika, dytter så hardt som faen og ingen ting skjer! Kan den rett og slett være koblet fra strømmen?? Dettet av en ledning eller no?

---Kimern---

-Nissan Sunny SR 95 mod-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo glemte litt! Jeg får lappen den 22. april forhåpentligvis! da jeg fyller 18 ihvertfall, håper å være heldig å få oppkjøring da!

Kan vi ikke stikke ut en dag a Primera?? Eller skal jeg kanskje si Alex? men men! må på skolen! *løpesomfaen*

---Kimern---

-Nissan Sunny SR 95 mod-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kimern

Jo glemte litt! Jeg får lappen den 22. april forhåpentligvis! da jeg fyller 18 ihvertfall, håper å være heldig å få oppkjøring da!

Kan vi ikke stikke ut en dag a Primera?? Eller skal jeg kanskje si Alex? men men! må på skolen! *løpesomfaen*

Jo det kan vi ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Grattis med Sunny SR. Har samme bilen selv..

La meg gjette.. er luftspjeldet som styrer frisk luft ødelagt?? :p sånn er det hvertfall på alle andre! :)

Å kansje litt rust oppe i innerskjermer bak.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider