Gå til innhold

81 golf tilsalgs

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

da er den tilsalgs....rett og slett fordi jeg ikke har tid eller penger til å gjøre det jeg vil med den...bilcross tar sin tid det og!!

km stand 57.000, nye vinterdekk og bra sommerdekk...interiøret er MEGET BRA og det er lite lite rust på den....bilen lager ikke en eneste lyd over diverse brostein, fartsdempere osv. Ja, det er en 1,1 men hvor vanskelig er det å dytte i en 1,8 da ?? ...det er jo ikke det...

eller en 1,5 ? har foressten en 1,5 liggende som kan selges med bilen(uten ekstra kostnader såklart. Jeg har servicehefte samt diverse historikk...eneste feil/mangler jeg vet om er toppdekselpakning og dynamo...bytter dynamo nå samt pakningen....

her er bildene. Kom med bud om du har interesse av å kjøpe den.

DSC01156.jpg

DSC01146.jpg

DSC01154.jpg

DSC01145.jpg

DSC01141.jpg

DSC01140.jpg

mvh daniel

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm.....har ikke peiling egentlig.

hadde planer om å dra en rakriste på den men det lar seg ikke gjøre.

bilen er avskiltet av den grunn at jeg ikke skulle utsette den for saltet her i bergen.

1500kr?? eeeet drit !!

3000kr? kjøp deg en skropel!!

tanken var 12, og da ferdig godkjent. den skal ikke inn før mai, men har inntrykk av at det ikke kommer til å feile den noe som helst. hent den som den står så får noen den før 10 (og da har jeg byttet pakn og dynamo.

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nedi

da er den tilsalgs....rett og slett fordi jeg ikke har tid eller penger til å gjøre det jeg vil med den...bilcross tar sin tid det og!!

km stand 57.000, nye vinterdekk og bra sommerdekk...interiøret er MEGET BRA og det er lite lite rust på den....bilen lager ikke en eneste lyd over diverse brostein, fartsdempere osv. Ja, det er en 1,1 men hvor vanskelig er det å dytte i en 1,8 da ?? ...det er jo ikke det...

eller en 1,5 ? har foressten en 1,5 liggende som kan selges med bilen(uten ekstra kostnader såklart. Jeg har servicehefte samt diverse historikk...eneste feil/mangler jeg vet om er toppdekselpakning og dynamo...bytter dynamo nå samt pakningen....

her er bildene. Kom med bud om du har interesse av å kjøpe den.

DSC01156.jpg

DSC01146.jpg

DSC01154.jpg

DSC01145.jpg

DSC01141.jpg

DSC01140.jpg

mvh daniel

til info så er det litt mer jobb å bytte til 1.5/1.8 i en bil med 1.1 orginalt da motorfestene er annerledes

så du må ha feste fra en 1.5/1.8 bil og sveise inn

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nedi

ehm.....har ikke peiling egentlig.

hadde planer om å dra en rakriste på den men det lar seg ikke gjøre.

:D :D :D

iallefall en av de kanskje bedre utgangspunktene!!!

og den er kanskje verdt mer orginal enn ombygd, mest strøkne BLÅ interiør jeg har sett på lenge!!!!. btw hadde slikt i min, men det så ikke ut..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 maskinen ligger i deler i garasjen... bunndel henger sammen, ventilene og kammen står i toppen, starter og dynamo ligger her, toppdekselet er sandblåst, innsug med forgasser er komplett, mangler eksosmanifold.

har evt en turbomanifold og snurre liggende, fra 1,6td caravelle. dette passer ihop....

Lenke til kommentar
Del på andre sider